Lider du også af ptsd og/eller pnes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej alle.. 

For en halv års tid siden fik jeg konstateret PTSD, har ikke rigtig snakket om det endnu og går og venter på behandling. ( ligeledes fik jeg afvide jeg havde angst og dep. - for for første gang i mit liv, svarede jeg ærlig på de skide skemaerne man ska svare på) 

i sidste uge faldt jeg om og krampede 20-30 gang i løbet af 4 timer, der var ingen aktivitet udslag i hjernen, så det var ikke epileptiskeanfald som jeg også lider af, så de sagde hurtig det var PNES... 

tænkte det kunne være rart at kunne skrive ned nogle omkring disse ting, tanker og det man går og roder med i hovedet... 

lave en gruppe måske - hvis der er behov for det :-) 

kh 

mig der ikke ved hvilket ben jeg ska stå på :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

Olaf

Anonym skriver:

Hej alle.. 

For en halv års tid siden fik jeg konstateret PTSD, har ikke rigtig snakket om det endnu og går og venter på behandling. ( ligeledes fik jeg afvide jeg havde angst og dep. - for for første gang i mit liv, svarede jeg ærlig på de skide skemaerne man ska svare på) 

i sidste uge faldt jeg om og krampede 20-30 gang i løbet af 4 timer, der var ingen aktivitet udslag i hjernen, så det var ikke epileptiskeanfald som jeg også lider af, så de sagde hurtig det var PNES... 

tænkte det kunne være rart at kunne skrive ned nogle omkring disse ting, tanker og det man går og roder med i hovedet... 

lave en gruppe måske - hvis der er behov for det :-) 

kh 

mig der ikke ved hvilket ben jeg ska stå på :-)

Først kæmpe til dig, det første skridt i den rigtige retning er at du har svaret rigtigt på skemaerne og nu får hjælp  

Jeg har haft post traumatisk stess, fik det konstanteret for 6 år siden og var på vej i bedring for 2,5-3 år siden men så kom det igen efter et røveri i butikken, derefter fik jeg også angstanfald, der var ligesom epilepsi men uden de kunne se noget på scanningerne.. 

Har ikke haft et anfald i over 1,5 år, og fik afvide ca 6-7 mdr efter røveriet at jeg ikke havde ptsd mere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.