øv en dårlig morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
8 svar
19 synes godt om
12. marts 2015

Anonym trådstarter

Min mand og jeg aftalte da vores datter kom at det var mig der skulle stå op med hende om natten så han kunne sove når han skulle på arbejde og da han overtog barslen blev vi enige om at så skulle jeg da selvfølgelig have lov at sove.

Nu har jeg - igen - måttet op og overtage vores datter fordi han ligger sig i sengen og giver flasken, med det resultat at han falder i søvn og så er flasken ikke vippet nok.

Da jeg endelig faldt i søvn sov jeg så tungt at jeg ikke hørte vækkeuret, men han havde hørt det - alligevel vækkede han mig så sent at jeg umuligt kunne nå min bus og kun med nød nåede den næste. Jeg nåede den kun ved at droppe morgenmaden!

jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg, nok bare rase af, men hvis du er nået hertil så tak fordi du gad læse det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

Moar2011

ikke andet for at du må tage en snak med ham om det

Anmeld

12. marts 2015

modesty

Anonym skriver:

Min mand og jeg aftalte da vores datter kom at det var mig der skulle stå op med hende om natten så han kunne sove når han skulle på arbejde og da han overtog barslen blev vi enige om at så skulle jeg da selvfølgelig have lov at sove.

Nu har jeg - igen - måttet op og overtage vores datter fordi han ligger sig i sengen og giver flasken, med det resultat at han falder i søvn og så er flasken ikke vippet nok.

Da jeg endelig faldt i søvn sov jeg så tungt at jeg ikke hørte vækkeuret, men han havde hørt det - alligevel vækkede han mig så sent at jeg umuligt kunne nå min bus og kun med nød nåede den næste. Jeg nåede den kun ved at droppe morgenmaden!

jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg, nok bare rase af, men hvis du er nået hertil så tak fordi du gad læse det.

Det lyder som rigtig typisk førstegangsforælder-fnidder. Been there.

Hvis jeg var dig, ville jeg lægge mig ind i stuen på sofaen og lade manden helt selv klare natte-situationen.

Anmeld

12. marts 2015

helle85

Anonym skriver:

du kan evt skubbe lidt til ham så han vågner igen (hvis du selvfølgelig kan sove efter du har været lidt vågen)

Anmeld

12. marts 2015

Masig

Måske han skulle overveje at give hende flasken et andet sted end i sengen??

Anmeld

12. marts 2015

Sissel

Tror rigtig mange har de konflikter/uenigheder ved det første barn.. Omstillingen fra bare at være sig selv, og ikke have ansvaret for andre. Til at blive forældre og aldrig selv komme i første række mere.. 

Jeg tror ikke der er andet for end at snakke med ham om det. Og så måske som en anden siger, ligge dig ind i et andet rum, så der kun er ham og baby.. Så han selv står med hende.. Fordi hvis du bare tar over, tror han jo nok at det er sådan det skal være.. 

Jeg kan ihvertfald huske det fra mig selv.. Det er 100 gange nemmere bare at tage over. Men på den måde lærer han det ikke.. Og det er jo også hans barn, og lige så meget hans ansvar som dit.

Anmeld

12. marts 2015

MieFie86

lol! LIFE! 

Anmeld

13. marts 2015

Anonym trådstarter

Det lyder som om flere af jer tror hun er vores første, men det er hun ikke. Det er bare første gang min mand har taget barsel (udover de 14 dage efter fødslerne)

Da jeg kom hjem var det til en mand der undskyldte og lad mig sove mens de store blev hentet. 

Anmeld

14. marts 2015

jenny4

Anonym skriver:

Det lyder som om flere af jer tror hun er vores første, men det er hun ikke. Det er bare første gang min mand har taget barsel (udover de 14 dage efter fødslerne)

Da jeg kom hjem var det til en mand der undskyldte og lad mig sove mens de store blev hentet. 

Se det er god stil. Håber han har været "på" siden da. Sov godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.