Herlev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
4 svar
3 synes godt om
12. marts 2015

Åse

Hej 

det er meget langt tid siden, at jeg har været i behandling. Nu tror jeg, at jeg er klar til mit 2. Forsøg, men jeg kan ikke finde herlevs hospital ferie kalender. Er der en der vil være sød at sende et link, sad hele natte igår på deres hjemmeside, men kunne ikke finde den. 

En anden ting grunden til at jeg har holdt en laaaaaang pause var at jeg var ny uddannet, og skulle finde arbejde og så har jeg skrifte 3 gange og har desværre kun arbejde til sommer, men der er måske en mulighed for fast efter sommeren. Jeg har bare et etisk svært om jeg så skal vente eller om jeg skal igang nu med behandlingen, fornuften sige vent men æggestoken sig at det skal være nu, nu bliver jeg også lige om snart 28 og  næste alle mine veninder har børn.... Arriiiii har næSten holdt pause i et år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

lillehåb

Jeg har også ledt men kunne ikke finde den. Ved de har lukket i påsken. Men tror desværre at den eneste mulighed er at ringe eller at holde øje med siden, der skrev de i hvertfald i midt november at der var lukket for tilmelding ( en dato, jeg ikke lige husker) 

Krydser fingre for at det lykkes for dig 

Anmeld

12. marts 2015

Åse

lillehåb skriver:

Jeg har også ledt men kunne ikke finde den. Ved de har lukket i påsken. Men tror desværre at den eneste mulighed er at ringe eller at holde øje med siden, der skrev de i hvertfald i midt november at der var lukket for tilmelding ( en dato, jeg ikke lige husker) 

Krydser fingre for at det lykkes for dig 

Mange tak

Anmeld

13. marts 2015

Bas82

Åse skriver:

Mange tak

De har kun lukket hver anden dag i påsken, så man kan sagtens tilmelde sig ;-)

Anmeld

15. marts 2015

Åse

Bas82 skriver:

De har kun lukket hver anden dag i påsken, så man kan sagtens tilmelde sig ;-)

Det er super, så nu prøver vi igen☺️

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.