Hjælp - hvad er dette??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.554 visninger
8 svar
5 synes godt om
12. marts 2015

cwl

Jeg har lige opdaget at min datter på 4 år har disse små knopper over det hele efterhånden.

Nogen der kan se hvad det skulle være??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

UnderCover37

Det kan jo være et helt harmløst udslæt af noget hun ikke tåler eller noget helt andet.

Er hun vaccineret?
Grunden til at jeg spørger er at, det kan ligne mæslinger eller rødehunde - dog er det da langtfra sikkert/sandsynligt, specielt hvis hun er (igang med) vaccinationsprogrammet

Anmeld

12. marts 2015

Holst85

cwl skriver:

Jeg har lige opdaget at min datter på 4 år har disse små knopper over det hele efterhånden.

Nogen der kan se hvad det skulle være??

Det kunne godt ligne neldefeber, som er en allergisk reaktion på noget hun evt har spist.

tag til lægen og få det undersøgt, det er kun et par piller man får og så er det væk hvis det er neldefeber..

Anmeld

12. marts 2015

Dinsen

har hun snakket om en smule hovedepinen og ondt i halsen? 

- min dreng har haft det samme udslæt nu her, og det var skarlagensfeber.... fandt så ud af at der i børnehaven at han ik er den første der er ramt, og det smitter de første dage. 

Anmeld

12. marts 2015

mortilfreja

Jeg ville smutte en tur til lægen med hende. Som en anden skriver herinde så kan det være mæslinger (medmindre hun er vaccineret mod det)

Udslættet starter typisk bag ørerne og fortsætter nedefter

Anmeld

12. marts 2015

cwl

Hun følger vaccinationsprogramet

Hun klager ikke over noget, og har heller ikke feber.

Anmeld

12. marts 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Tag hende en tur til lægen...

Det ligner det jeg har på hænderne og det er en allergisk reaktion... jeg fik en salve jeg skulle smørre med og i løbet et par dage var det væk...

Anmeld

12. marts 2015

GUSO

Jeg syntes det ligner ganske almindeligt virus udslæt, men tag til lægen med hende hellere en gang for meget end en gang for lidt god bedring  

Anmeld

12. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Nældefeber.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.