Min lille dreng på knap 3, er inde i noget morsyg periode. MEGET morsyg periode og er lidt usikker på om jeg gør det rigtige eller måske skal gøre noget andet 
han har altid været min dreng, men det sidste halve års tid har han været meget mere! tror det er lidt fordi hans far er så ustabil, han har flyttet flere gange end jeg har kunne holde styr på, og ja kærester er skiftet ud dobbelt så mange gange
men fx idag, fortæller jeg ham over morgenmaden at han skal hjem til far sammen med storebror, han bliver glad og spørger hvornår? siger i eftermiddag, og vi snakkede om det flere gange når han spurgte hvornår han skulle hjem til far.
nå, men han kom så hjem til sin far her omkring 18 tiden, og allerede nu har han ringet 2 gange, første gang var han lidt trist, men ville bare sige godnat, men nu her for 10 minutter siden, ringede han igen, og denne gang var den helt gal! han stortudede og ville bare hjem! efter noget beroligelse blev han bare ved med at sige han ville hjem, og faren og jeg blev enige om at okay, han skal hjem til mig igen, og vi aftaler han bliver hentet i morgen tidlig da vi bor med 90 km afstand og min mand arbejder tæt på og ville kunne tage ham med hjem i morgen, han falder derefter ned, og nu fortæller faren over sms at han er faldet ned og snakker om at han glæder sig til at skal hjem til mor. .
jeg skriver så en opdatering på face om at det er hjerteskærende at min lille dreng ringer og vil hjem og vi så vil hente ham hjem, en skriver så at det er pjat og faren skulle ha været mere ligeglad og sige nej til at ringe til mig. .
men er det ikke forkert?
ville aldrig nægte mit barn at komme hjem hvis han virkelig vil hjem, men er det forkert? burde jeg være mere, nu er du hos far slut prut . åhh suk
Anmeld