Jeg er lidt lost, så har brug for jeres erfaring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. marts 2015

Anitta J

Jeg har de sidste 3-4 dages tid haft en del mens smerter som er kommet og gået og oven i det nogle lidt trælse plukveer en gang imellem. 

Jeg var ude og tisse her før og da jeg tørrede mig var der en del slim med en lille smule blod i, ikke meget men lidt var der., er det mon noget af  slimproppen Eller bare almindeligt sekret? Med min datter gik hele slimproppen på en gang så der var intet at være i tvivl om

Jeg har haft dårlig mave de sidste to dage så har lidt svært ved at vudere om det evt kunne være derfor jeg har de her mens smerter eller om der er en sammenhæng mellem Mens snerter slim og plukveer. Tidligere blev mine trusser  klamme og fugtige så har skiftet og taget et trusseindlæg på men intet er sket siden.

er jeg bare rablende skør og skide utålmodig eller kunne det være små tegn på noget sker inden for nærmeste fremtid? 

Jeg er 34+5 i dag��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

jenny4

Har du haft ve-følelser? Ellers prøv da at kontakte lægen - tror ikke det er meningen der skal komme blod. Og du har jo tid endnu så det skulle vel helst ikke være endnu..

Anmeld

12. marts 2015

Manna

du skal da lige tjekkes for blærebetændelse. Ned til lægen m en urinprøve.

Anmeld

12. marts 2015

Anitta J

Jeg har i dag snakket med min jm, 

hun sagde at det hele var helt normalt og det lød til at jeg bare havde lidt modningsveer. 

Jeg skulle bare nyde at kroppen gjorde alt forarbejdet nu da det så ville gå hurtigere når fødslen engang går i gang��  

jeg skulle bare slappe af så meget  som muligt�� 

fik tjekket urin i tirsdags da jeg var ved jm og den var som den skulle være��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.