Hoved nede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. marts 2015

gulisa

Jeg var til jordmor igår og barnets hoved er nede og jeg er i uge 36 er det normalt at hoved er nede på dette tidspunkt og tror i jeg vil føde før tid har termin. D.8/4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2015

Anitta J

Om det er normalt ved jeg ikke

jeg er selv 34+5 og min pige står meget dybt nede både til vægtscanning i forrige uge og jm igår scannede og mærkede de helt nede omkring skambenet. 

Tænker det et det som giver mig de trælse mens smerter, men håber da ikke det betyder at vi føder før tid at hovedet står dybt��

Anmeld

11. marts 2015

Looni

gulisa skriver:

Jeg var til jordmor igår og barnets hoved er nede og jeg er i uge 36 er det normalt at hoved er nede på dette tidspunkt og tror i jeg vil føde før tid har termin. D.8/4

Min søn stod fast, med hovedet nede allerede fra omkring uge 32. Og han er først født 41+3, så det betyder ikke at fødslen nødvendigvis går i gang før tid fordi hovedet står fast før tid. Men mener faktisk at det er omkring uge 36 at hovedet helst skal stå fast, i hvert fald for førstegangsfødende. 

Anmeld

11. marts 2015

gulisa

gulisa skriver:

Tak skal i have alle

Anmeld

11. marts 2015

Mor til F

gulisa skriver:

Min datter lå med hovedet ned ad fra 32+6, min livmoderhals var væk 35+ og jeg fødte 37+0 vved semi akut kejsersnit. 

Anmeld

11. marts 2015

Signe-bine

Min datter stod fast med hovedet nedad fra uge 30. Hun blev født 39+1.

For førstegangsfødende er det vidst meget normalt at barnet står fast på det tidspunkt, men som andre siger betyder det ikke at man føder før tid, babyen gør sig bare klar og har ikke så meget plads at lave de helt store kvantespring på mere :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.