Pisse frustrerende ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
5 svar
1 synes godt om
11. marts 2015

Holst85

var til scanning idag og han fandt kun 5 æg hvor igår fandt en anden læge 7 og æggene idag var ikke ligeså store som igår, så han blev lidt underlig ham lægen..

Er glad for jeg åbnede min mund igår for ellers havde de bare givet mig tid til ÆU på fredag. Og tænker nu om de har været for hurtige de andre gange så æggene ikke har været modnet nok???? 

Ham her lægen var en jeg ikke havde prøvet og han var grundig så tror på ham, han forklarede mig tingene og beroligede mig, fortalte ham min bekymring over at jeg var bange for at det her forsøg ikke blev til noget nu når det tog så lang tid, det har det jo aldrig gjort før. Han beroligede mig at vi jo sku ha modnet mine æg perfekt..

nu er jeg bare mere nervøs til i morgen.. Nogle der har prøvet at gå så langt i kort forløb, er på 11 stimuleringsdag.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2015

MarianneRubi

Åååh sødeste du , først om fremmest stort 

Hvor er du dog gennem så mange prøvelser i det her 

Så blev da trist af at læse opslag, at det skal være sådan for dig 

håber snart der er noget modvind så du ikk ska gå og ha det så øv over det hele 

Anmeld

11. marts 2015

Holst85

MarianneRubi skriver:

Åååh sødeste du , først om fremmest stort 

Hvor er du dog gennem så mange prøvelser i det her 

Så blev da trist af at læse opslag, at det skal være sådan for dig 

håber snart der er noget modvind så du ikk ska gå og ha det så øv over det hele 

Jeg håber de finder fine æg i morgen og kan se at de udvikler sig fint så de kan blive taget ud lørdag.. 

Anmeld

11. marts 2015

Mulle0802

Holst85 skriver:

var til scanning idag og han fandt kun 5 æg hvor igår fandt en anden læge 7 og æggene idag var ikke ligeså store som igår, så han blev lidt underlig ham lægen..

Er glad for jeg åbnede min mund igår for ellers havde de bare givet mig tid til ÆU på fredag. Og tænker nu om de har været for hurtige de andre gange så æggene ikke har været modnet nok???? 

Ham her lægen var en jeg ikke havde prøvet og han var grundig så tror på ham, han forklarede mig tingene og beroligede mig, fortalte ham min bekymring over at jeg var bange for at det her forsøg ikke blev til noget nu når det tog så lang tid, det har det jo aldrig gjort før. Han beroligede mig at vi jo sku ha modnet mine æg perfekt..

nu er jeg bare mere nervøs til i morgen.. Nogle der har prøvet at gå så langt i kort forløb, er på 11 stimuleringsdag.. 

Øv, hvordan kan de være blevet mindre? Så skal du ikke have taget æg ud fredag, hvornår skal du derud igen?

Jeg er på 13 cyklus dag i dag og skal have taget æg ud i morgen på dag 14. 

Anmeld

11. marts 2015

Holst85

Mulle0802 skriver:

Øv, hvordan kan de være blevet mindre? Så skal du ikke have taget æg ud fredag, hvornår skal du derud igen?

Jeg er på 13 cyklus dag i dag og skal have taget æg ud i morgen på dag 14. 

Jeg tror ikke at de har været så store som de sagde igår, for ham her lægen var meget grundig til at måle. Skal scannes i morgrn igen på 12 stimulerings dag og måske taget ud på 14 stimuleringsdag.. 

Anmeld

11. marts 2015

MarianneRubi

Holst85 skriver:

Jeg håber de finder fine æg i morgen og kan se at de udvikler sig fint så de kan blive taget ud lørdag.. 

Håber jeg også så meget for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.