Fremkaldelse af billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
5 svar
3 synes godt om
11. marts 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg søger en anden måde at få alle vores flere hundrede billeder fremkaldt. Har VIRKELIG mange. Jeg har før fået alle billeder over på et USB stik og så fået dem fremkaldt ved en fotoforretning men det er/bliver alt for dyrt med de billederne vi mangler at få fremkaldt. Tænker også fremover for med 2 børn tager man jo mange billeder. Så det skal også være noget jeg kan gøre i fremover. 

Der er både billeder fra begge vores iPhones, min kærestes kamera samt mit kamera. 

Jeg tænker om der findes en speciel printer af en art hvor man kan printe sine billeder ud på hjemmefra? Det er ligemeget hvilket materiale billederne kommer ud på. På den måde kan jeg også selv styre hvor mange billeder jeg vil have ud og hvornår samt måske spare penge?? Kender I til noget hvor man kan fremkalde sine billeder hjemmefra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2015

Christine

Omsorgsgiver skriver:

Jeg søger en anden måde at få alle vores flere hundrede billeder fremkaldt. Har VIRKELIG mange. Jeg har før fået alle billeder over på et USB stik og så fået dem fremkaldt ved en fotoforretning men det er/bliver alt for dyrt med de billederne vi mangler at få fremkaldt. Tænker også fremover for med 2 børn tager man jo mange billeder. Så det skal også være noget jeg kan gøre i fremover. 

Der er både billeder fra begge vores iPhones, min kærestes kamera samt mit kamera. 

Jeg tænker om der findes en speciel printer af en art hvor man kan printe sine billeder ud på hjemmefra? Det er ligemeget hvilket materiale billederne kommer ud på. På den måde kan jeg også selv styre hvor mange billeder jeg vil have ud og hvornår samt måske spare penge?? Kender I til noget hvor man kan fremkalde sine billeder hjemmefra?

Jeg synes Pixum kan være til at betale hvis man vil have dem fremkaldt online. Ellers så har vi dels en printer der også kan printe billeder på almindeligt eller fotopapir. Det bliver habil kvalitet hvis man lige tjekker indstillingerne på computeren inden man printer. Vi har en hp Photosmart plus printer

Anmeld

11. marts 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Christine skriver:

Jeg synes Pixum kan være til at betale hvis man vil have dem fremkaldt online. Ellers så har vi dels en printer der også kan printe billeder på almindeligt eller fotopapir. Det bliver habil kvalitet hvis man lige tjekker indstillingerne på computeren inden man printer. Vi har en hp Photosmart plus printer

Hvad koster sådan en printer?

Anmeld

11. marts 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Christine skriver:

Og hvor køber man sådan en henne?

Anmeld

12. marts 2015

Newsence

Google fremkaldelse gratis

for ca 1 år siden stod jeg i samme situation og her fandt jeg 3 steder hvor der var gratis til bud.. Et sted hvor man fik 100 billeder gratis og 2 steder hvor man begge steder fik 50 billeder gratis.. Man betaler kun fragt.. På den måde fik jeg for få penge fremkaldt ca halvdelen af mine billeder og så betalte jeg det billigste sted for den sidste halvdel ( for at ungå at betale fragt ugen)  og på den måde blev den samlede pris meget mindre... 

Anmeld

12. marts 2015

cwl

Omsorgsgiver skriver:

Bilka og Føtex har en fotoservice, som vi benytter og får gode resultater.

jeg synes ikke det er så dyrt og nogle gange har de tilbud på fremkaldelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.