Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wow i dag ved denne tid er det 10 år siden jeg lå med veer og kl 17.28 kom min datter til verden og jeg blev mor for første gang verdens smukkeste pige og hun blir kun smukkere og smukkere for hver dag
håber i alle nyder det fine vejr hun har givet jer med på dagen.... Er sikker på min mor og hendes elskede mormor kigger med oppe fra og ønsker hende tillykke
Nu står den på hygge, lagkage med resten af familen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sandramor skriver: wow i dag ved denne tid er det 10 år siden jeg lå med veer og kl 17.28 kom min datter til verden og jeg blev mor for første gang verdens smukkeste pige og hun blir kun smukkere og smukkere for hver dag håber i alle nyder det fine vejr hun har givet jer med på dagen.... Er sikker på min mor og hendes elskede mormor kigger med oppe fra og ønsker hende tillykke Nu står den på hygge, lagkage med resten af familen
stort tillykke med hende og hvor er hun dog en mega skøn pige :)
Stort tillykke med storesøster
Ja de 10 år er garanteret fløjet afsted
Hun er da godt nok også bare en skønhed
CarinaSB skriver: stort tillykke med hende og hvor er hun dog en mega skøn pige :)
Åårh 1000 tak skal du ha og ja hun er bare super skøn
SDD skriver: Stort tillykke med storesøster Ja de 10 år er garanteret fløjet afsted Hun er da godt nok også bare en skønhed
1000 tak skal du ha
ja hun er bare så super smuk er hun
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128