Mærkelig menstruation - måske gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
3 svar
1 synes godt om
11. marts 2015

MK09

Hej alle,

Jeg havde ÆL d. 27. (Påvist med æl-tests) og skulle - hvis jeg er gravid - i dag jo så være 3+5..  

Jeg har dog siden d. 6. Marts haft en lille bitte smule brunt udflåd ca. 1 gang om dagen, men det har nærmest været ikke eksisterende og den 8. og 9. var der dog ingenting. Her igår (den 10.) kom der så en lille smule frisk blod i to omgange, men intet i nat og kun en enkelt dråbe i dag da jeg tørrede mig. Det virker umiddelbart ikke som om der er mere på vej, ingen menssmerter eller noget... Jeg plejer ikke at bløde meget under normal mens, men alligevel mere eller mindre konstant i to dage. 

Det skal lige siges at jeg har haft ømme og hårde bryster på præcis samme måde som sidste gang jeg var gravid (endte med MA i jan.) og havde også en enkelt dag i forgårs med en heftig kvalme som jeg aldrig har oplevet før, så var nærmest sikker på at den var hjemme! Havde bare sådan en stærk fornemmelse...

Jeg har (selvfølgelig) taget graviditetstests. 3+3 kom der en meget svar skyggestreg efter tid. 3+4 samme resultat, men tog også en test der kan måle tidligere (fra 15 ml/u hcg) som viste negativ, dette var dog på eftermiddagsurin... Imorges tog jeg så en normal test igen der vidste en meget meget svag skyggestreg indenfor 5 min.. Ved virkelig ikke hvad jeg skal tro??? Håber nogle har nogle gode råd eller erfaringer de vil dele ud af!! Det vil jeg sætte rigtig meget pris på!... Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2015

Louisevilhababy

Jeg har ingen erfaring men det kunne godt tyde på der var noget... 

Jeg skal lige høre dig hvor langt henne du er nu? 

Der skal gå omkring 14 dage efter din ÆL før din mens kommer.. det mener jeg at have læst mig til ... er du over 4+0 nu så?

Krydser fingrer 

Anmeld

12. marts 2015

MK09

Louisevilhababy skriver:

Jeg har ingen erfaring men det kunne godt tyde på der var noget... 

Jeg skal lige høre dig hvor langt henne du er nu? 

Der skal gå omkring 14 dage efter din ÆL før din mens kommer.. det mener jeg at have læst mig til ... er du over 4+0 nu så?

Krydser fingrer 

Nej, som skrevet var jeg 3+5 igår og derfor jo så 3+6 idag. 

Jeg tog en test igen her til morgen som også viste negativ...  Jeg har også blødt lidt mere..mså regner med at løbet er kørt.. Har bare stadig så mærkelige hårde, nærmest klumpede bryster som jeg som sagt kun har haft en gang før og dengang var jeg jo gravid.. Men kan åbenbart ikke regne med noget mere..

Anmeld

12. marts 2015

Beem82

Kan være du har/har haft en bio. Jeg har prøvet noget meget lig dig, fik utrolig ømme bryster og troede virkelig den var der. Men mens kom desværre. Næste måned kom symptomerne igen og der kom de to streger også Min teori er at det den første måned var en bio og kroppen pludselig fandt ud af hvad det drejede sig om, måske var der stadig en lille smule hormon i kroppen måneden efter, til at hjælpe det på vej. Jeg ved det ikke. Men gravid det blev jeg

Så lykkes det ikke nu, så bare kør på næste måned, håber du er lige så heldig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.