Tester positiv for æl 2 gange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
1 synes godt om
11. marts 2015

Mami

Hej derude  

jeg er startet på pregotime (1 cyklus) og hjemmerul, jeg for 2 tarbeletter dagligt, jeg skulle være begyndt at teste for æl D. 9 men den 6 havde jeg vilde niv og testede så den 7, den var positiv, bragende positiv, vi gjorde hvad vi skulle  og jeg har forsatte med at teste, den 8,9 og 10 var den negativ, nu er den positiv igen 

betyder det så jeg har æl 2 gange? Nogen der har prøvet noget lign?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2015

modesty

Mami skriver:

Hej derude  

jeg er startet på pregotime (1 cyklus) og hjemmerul, jeg for 2 tarbeletter dagligt, jeg skulle være begyndt at teste for æl D. 9 men den 6 havde jeg vilde niv og testede så den 7, den var positiv, bragende positiv, vi gjorde hvad vi skulle  og jeg har forsatte med at teste, den 8,9 og 10 var den negativ, nu er den positiv igen 

betyder det så jeg har æl 2 gange? Nogen der har prøvet noget lign?  

Der er nogle meget urtekussede teorier der hævder at man kan have to ægløsninger på en måned, men der er ingen reelle beviser på det. Den almene opfattelse er at det kan man ikke - men man kan godt udløse flere æg pr. ægløsning.

Anmeld

11. marts 2015

Rockertand

modesty skriver:

Der er nogle meget urtekussede teorier der hævder at man kan have to ægløsninger på en måned, men der er ingen reelle beviser på det. Den almene opfattelse er at det kan man ikke - men man kan godt udløse flere æg pr. ægløsning.

Urtekussede? Jeg må simpelthen have opdateret min ordbog, er så langt bagefter. 

Er dog enig i det, du ellers skriver.

Anmeld

11. marts 2015

Mami

modesty skriver:

Mange tak for svar  

ja jeg ved godt man kan frigive flere æg, men det gør man vel samtidig og ikke med et par dages mellemrum? 

Anmeld

11. marts 2015

modesty

Mami skriver:

Mange tak for svar  

ja jeg ved godt man kan frigive flere æg, men det gør man vel samtidig og ikke med et par dages mellemrum? 

Ja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.