Klare ikke 4 uger mere med det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
4 svar
2 synes godt om
10. marts 2015

April-baby

Tror vidst nok jeg har skrevet om det før, men jeg har sådan en smerte ved min hofte, ligesom et Press, lidt som om overs datter hopper derinde, eller hun sparker på min hofte. Hvad kan det skyldes? Min læge siger det " bare " er min graviditet. Men kan det virkelig gøre så ondt? Klare det ikke i 4 uger mere, har haft det siden uge 30+1/2 stykker og er nu 36+3. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

jenny4

April-baby skriver:

Tror vidst nok jeg har skrevet om det før, men jeg har sådan en smerte ved min hofte, ligesom et Press, lidt som om overs datter hopper derinde, eller hun sparker på min hofte. Hvad kan det skyldes? Min læge siger det " bare " er min graviditet. Men kan det virkelig gøre så ondt? Klare det ikke i 4 uger mere, har haft det siden uge 30+1/2 stykker og er nu 36+3. 

Prøv at opsøge en osteopat eller en god fys. Det kan være noget der sidder skævt eller i klemme som nemt kan fikses.

Anmeld

10. marts 2015

April-baby

jenny4 skriver:

Prøv at opsøge en osteopat eller en god fys. Det kan være noget der sidder skævt eller i klemme som nemt kan fikses.

Vil jeg gøre ��. Tak for svar.

Anmeld

10. marts 2015

NasimG

Jeg havde de samme smerter og det er frygtelig :-( for mig hjalp det lidt med akupunktu. :-) 

Anmeld

10. marts 2015

April-baby

NasimG skriver:

Jeg havde de samme smerter og det er frygtelig :-( for mig hjalp det lidt med akupunktu. :-) 

Har ikke hjulpet mig :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.