FOA dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
6 svar
1 synes godt om
10. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg slutter uddannelse her til juni sosu hjælper uddannelsen har taget 14 måneder og har fået elev løn og været fuldtids forsikret . Har jeg ret til dagpenge når jeg stopper på uddannelsen ? Har været meldt ind i FOA i 14 mpneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen ? 

Anmeld

10. marts 2015

Stimap

Anonym skriver:

Jeg slutter uddannelse her til juni sosu hjælper uddannelsen har taget 14 måneder og har fået elev løn og været fuldtids forsikret . Har jeg ret til dagpenge når jeg stopper på uddannelsen ? Har været meldt ind i FOA i 14 mpneder

Altså har du betalt til deres A-kasse? For ja, så har du ret til dagpenge.. 

Men prøv at ring til FOA, de burde kunne svare dig på det... :-)

Anmeld

10. marts 2015

JH12

Hvis du har betalt ind til akassen så ja 

Anmeld

10. marts 2015

MarianneRubi

Har selv taget pau 

og ja du er berettiget 

De knap 90kr du har betalt om måneden går til fagforening og a-kasse 

så det er du

du får bare det der hedder dimentent satsen , det er den lave men stadig mere end din elevløn fra sosu 

Anmeld

10. marts 2015

FrkGranger

Anonym skriver:

Hvis du har betalt til a-kassen har du ret til dagpenge fra første ledighedsdag, altså dagen efter din sidste eksamen... Men kun fordi du har været medlem i over 1 år...

Hvis ikke du har betalt til a-kasse kan du dimmentere inden for 14dage efter din eksamen så får du 4 ugers karantæne...

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar ��

det lyder super godt. Jeg håber nu bare jeg kan få job som vikar i stedet men min ryg er begyndt at drille er 4 mpneder henne så håber ikke jeg ender ud i en sygmelding efer uddannelse for så jeg ikke ledig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.