Bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. marts 2015

AlberteSophie

Hej alle

øv, hvor jeg døjer en del med mit bækken allerede jeg er i uge 16 og har aldrig oplevet noget lignende. Jeg har en datter på 2 år, her var der intet under graviditen. 

Hvornår sygmeldte i jer fra arb? Jeg arb på plejehjem, med en del løft osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

M'sMor

AlberteSophie skriver:

Hej alle

øv, hvor jeg døjer en del med mit bækken allerede jeg er i uge 16 og har aldrig oplevet noget lignende. Jeg har en datter på 2 år, her var der intet under graviditen. 

Hvornår sygmeldte i jer fra arb? Jeg arb på plejehjem, med en del løft osv.

Jeg arbejder i institution, og blev sygemeldt med bækkenløsning fra uge 13. 

Anmeld

10. marts 2015

AlberteSophie

MorTilMalou skriver:

Jeg arbejder i institution, og blev sygemeldt med bækkenløsning fra uge 13. 

Øv øv

hvordan var du smerte påvirket? Kun når du gik eller generalt?

Anmeld

10. marts 2015

M'sMor

AlberteSophie skriver:

Øv øv

hvordan var du smerte påvirket? Kun når du gik eller generalt?

Jeg kunne kun sidde ned, og det duer jo ikke i en institution. 

Anmeld

10. marts 2015

AlberteSophie

MorTilMalou skriver:

Jeg kunne kun sidde ned, og det duer jo ikke i en institution. 

Øv det er simpelthen så træls! 

Anmeld

10. marts 2015

M'sMor

AlberteSophie skriver:

Øv det er simpelthen så træls! 

Meget! 

Døjer stadig med det. Min datter blev født d 21-07/14 

Anmeld

10. marts 2015

l.kjoeller

1 graviditet sygmeldt uge 25 med bækkenløsning.  2 gang er jeg lige blevet sygmeldt nu I uge 21. ( heldigvis var det min chef der sagde jeg ikke skulle på job med så mange smerter og sagde han fandt min barselsvikar lidt før). Som min fys siger så svarer det til at gå på forstuvet fod. Jo mere man ignorerer smerterne under graviditet jo flere gener har man bagefter 

Anmeld

11. marts 2015

AlberteSophie

l.kjoeller skriver:

1 graviditet sygmeldt uge 25 med bækkenløsning.  2 gang er jeg lige blevet sygmeldt nu I uge 21. ( heldigvis var det min chef der sagde jeg ikke skulle på job med så mange smerter og sagde han fandt min barselsvikar lidt før). Som min fys siger så svarer det til at gå på forstuvet fod. Jo mere man ignorerer smerterne under graviditet jo flere gener har man bagefter 

Jeg havde bare ikke regnet med at skulle sygemeldes, er typen der keder mig efter en dag alene hjemme. 

Det ga meget god mening det din fys sagde, hvor meget gik du til fys og hjalp det?

Anmeld

11. marts 2015

l.kjoeller

AlberteSophie skriver:

Jeg havde bare ikke regnet med at skulle sygemeldes, er typen der keder mig efter en dag alene hjemme. 

Det ga meget god mening det din fys sagde, hvor meget gik du til fys og hjalp det?

Går stadigvæk.  Det hjælper med at træne min bækkenbund.  I horsens kan man komme på et hold med 2 gratis timer via jordemoderen hvis det er. Måske kan man også hvor du bor? Kan sagtens følge dig og var også derfor det krævede at min chef sagde noget før jeg blev sygmeldt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.