Hvor hurtigt kan fedt omdanne sig ti muskler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. august 2009

Guldet

Har dyrket en masse motion de sidste 3 uger,, løbet hver morgen en tur på 25 min og været til boksning 1 gang i ugen og gået lange turer.. Men har taget 2 kg på???

RIgtig surt.. nu har jeg helt mistet lysten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Sofia24

Godmorgen!
Hold da op et aktivitetsniveau du kører med  Meget beundringsværdigt!
Men men men, der går bare LANG tid inden kroppen vænner sig til den nye livsstil, og du skal huske på - at det er den konstante motion over en lang periode (fx 3 gange løb om ugen) som holder din forbrænding oppe og dermed gør at man kan tabe sig. Det kræver selvfølgelig også at man spiser nogenlunde fornuftigt

Jeg arbejder selv på at tabe mig i øjeblikket og synes det går alt for langsomt!! Men det som tager lang tid at opnå, plejer også at varer længere...

Jeg bliver ved med at minde mig selv om, hvordan det er jeg gerne vil se ud og heldigvis er kæresten en fantastisk støtte! 

Så bare klø på - det skal nok komme! 

Anmeld

31. august 2009

Guldet

Tak for svar,,
Men bliver bare så frustreret når jeg har taget på istedet for at tabe mig.. og spiser som jeg plejede inden jeg begyndte!

Men ja man bliver helt bidt af at være aktivt.. og motionsboksning er bare så sjovt..

Held og lykke med dit vægttab også..

Hilsen en der føler sig lidt fortabt.. måske er det fordi man gerne vil se så bedst ud som muligt, da jag skal starte i skole imorgen.. gider jo ik ligne en der lige har født,.. hihi

Anmeld

31. august 2009

Louise mortil4

det sker rimeligt hurtigt at du får flere muskler, prøv evt at måle cm i stedet, du kan sagtens ha tabt dig i cm, men ha taget på pga muskler som vejer mere end fedt.

Lige en lille rettelse, fedt bliver ikke til musker. Du op bygger din muskel masse gennem træning og musklerne forbrænder så fedtet

knus louise

Anmeld

31. august 2009

Guldet

mortil4 skriver:

det sker rimeligt hurtigt at du får flere muskler, prøv evt at måle cm i stedet, du kan sagtens ha tabt dig i cm, men ha taget på pga muskler som vejer mere end fedt.

Lige en lille rettelse, fedt bliver ikke til musker. Du op bygger din muskel masse gennem træning og musklerne forbrænder så fedtet

knus louise

åh okay.. troede fedtet blev omdannet til muskler.. :0) tak for lidt viden..
åh så håber jeg at det er muskler der vejer på vægten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.