Hej jeg er ano pga min mand og vores forhold sammen.
vi har 3 katte 2 hankatte og 1 hankat
den midterste kat (hunkat) har fra første dag hun kom ind i vores hus, hadet mig, jeg havde intet gjorde hende og ville hende intet ondt, hun kunne bare ikke med mig.
men min mand elskede hende så derfor sagde jeg god for hende, det kunne jo være vi blev gode over til.
Nu er det så gået et år og problemerne er begyndt at opstå
1 hun skider og pisser hver nat på gulvet i enten badeværelset eller gangen, SELVOM hun har fri mulighed for at komme udenfor (kattelem) og mulighed for at gå på kattebakke
2 katte Bakken SKAL jeg aldrig skifte, jeg skal tvinge min mand til det hvis jeg absolut ikke vil gøre det nu hvor jeg er gravid, han skider fuldstændig på det og at katten SKAL (if. Mit hovde) have en ret bakke at gå på hver dag og gerne hele tiden.
3 Vi har en baby som kommer om ca 5 måneder, og synts det er et kæmpe ansvar at stå med 1 baby og 3 katte hvor den ene ikke er renlig . Og skider og pisser som regl i vasketøjet (ja det skal vaskes men hold kæft det er ulækkert) og manden vil jo ikke aske tøj!
Jeg synts ligesom ikke det er lig fordelt mere, og jeg går endeligt og gerne vil af med katten, og måske af med alle 3 katte,men det il min mand ikke.
hvad ville i gøre i min situration ?
Anmeld