Kat som bare ikke er renlig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
16 svar
2 synes godt om
10. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej jeg er ano pga min mand og vores forhold sammen.

vi har 3 katte 2 hankatte og 1 hankat 

den midterste kat (hunkat) har fra første dag hun kom ind i vores hus, hadet mig, jeg havde intet gjorde hende og ville hende intet ondt, hun kunne bare ikke med mig.

men min mand elskede hende så derfor sagde jeg god for hende, det kunne jo være vi blev gode over til.

Nu er det så gået et år og problemerne er begyndt at opstå

1 hun skider og pisser hver nat på gulvet i enten badeværelset eller gangen, SELVOM hun har fri mulighed for at komme udenfor (kattelem) og mulighed for at gå på kattebakke 

2 katte Bakken SKAL jeg aldrig skifte, jeg skal tvinge min mand til det hvis jeg absolut ikke vil gøre det nu hvor jeg er gravid, han skider fuldstændig på det og at katten SKAL (if. Mit hovde) have en ret bakke at gå på hver dag og gerne hele tiden.

3 Vi har en baby som kommer om ca 5 måneder, og synts det er et kæmpe ansvar at stå med 1 baby og 3 katte hvor den ene ikke er renlig . Og skider og pisser som regl i vasketøjet (ja det skal vaskes men hold kæft det er ulækkert) og manden vil jo ikke aske tøj! 

Jeg synts ligesom ikke det er lig fordelt mere, og jeg går endeligt og gerne vil af med katten, og måske af med alle  3 katte,men det il min mand ikke.

hvad ville i gøre i min situration ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

migxher

Er katten steriliseret?? Og er de andre 2 ?

Hvor mange kattebakker har i ?? Nogle katte vil ikke dele bakke med andre katte. Og er bakkerne åben eller med låg?

hvordan fungerer katten ellers med de andre katte? Kan de enes?

Har i haft katten ved dyrlæge og udelukke sygdom?

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

De er alle steriliseret, og alle katte fungere rigtig godt sammen

kattebakken har vi kun fordi hunkatten besørger alle andre steder.

de 2 andre katte smutter altid udenfor når de skal besørge, dette rejer 100% sikker på da jeg er hjemmegående lige nu.

jeg er virkelig træt af det, og føler ikke min mand sætter hans barns og mit behov i første sted, jeg syntes ikke det er fedt at have en kat som for det første pisser i vores tøj men nu også vores barns tøj.

Anmeld

10. marts 2015

alenemor42

Prøv at sætte en kattebakke mere op og skifte grus. Det kan hjælpe. .... alternativt er det en mulighed hun har noget urinvejsinfektion 

Anmeld

10. marts 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Tag den til dyrlæge....

en kat er meget renlig normalt men hvis den er syg, kan den begynde at blive urenlig....

det kan selvf. Være noget adfærdsmæssigt men det er nemmest at tage den til dyrlæge først fordi så er sygdomme udelukket

Anmeld

10. marts 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Herhjemme er det en steriliseret hunkat der strinter. 

Det er territorier. KUN det. Hun er kun udekat nu. Og strinter stadig men det var aflivning eller udekat så måtte kæresten jo vælge. HADER HADER katte lugt. 

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Tag den til dyrlæge....

en kat er meget renlig normalt men hvis den er syg, kan den begynde at blive urenlig....

det kan selvf. Være noget adfærdsmæssigt men det er nemmest at tage den til dyrlæge først fordi så er sygdomme udelukket

Vi er tit til dyrlæge med hende, men de kan ikke finde noget som er i vejen, hun er blevet tjekket for alt.

det irritere os bare vildt 

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Herhjemme er det en steriliseret hunkat der strinter. 

Det er territorier. KUN det. Hun er kun udekat nu. Og strinter stadig men det var aflivning eller udekat så måtte kæresten jo vælge. HADER HADER katte lugt. 

Tror også det ender sådan her, enten skal hun være totalt udekat (hun er født til at være inde, hun er max ude i en halv time også står hun og hyler ude foran så hele nabolaget kan høre hende) 

så må jeg jo sige til kæresten at det er enten fuldt udekat eller aflivning 

Anmeld

10. marts 2015

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Tror også det ender sådan her, enten skal hun være totalt udekat (hun er født til at være inde, hun er max ude i en halv time også står hun og hyler ude foran så hele nabolaget kan høre hende) 

så må jeg jo sige til kæresten at det er enten fuldt udekat eller aflivning 

Det kan også være et nyt hjem ville hjælpe.

Jeg havde en kat, der begyndte på det samme, da jeg mødte min nuværende mand.

Til sidst gav jeg op og fandt et nyt hjem til ham, hvor de ikke har det problem.

Anmeld

10. marts 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Vi er tit til dyrlæge med hende, men de kan ikke finde noget som er i vejen, hun er blevet tjekket for alt.

det irritere os bare vildt 

hvad er hun blevet tjekket for? (Bare nys)

Så er det adfærdsmæssigt...

havde I prøvet at skifte gruS, kattebakke? Det kan desværre være rigtig mange ting  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.