Weekendplaner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
5 svar
4 synes godt om
9. marts 2015

MOGS

Jeg skal på date med min kæreste i weekenden. Vi har brug for at komme lidt væk sammen, men vores budget er ikke det største.

Så derfor ville jeg høre om nogle af jer smukke damer, der havde nogle forslag til hvad vi kunne finde på?

Vi vil gerne tæt på noget natur, og kunne nyde hinanden. 

Vi har tænkt på en tur med Oslofærgen, et miniophold på en kro eller et hotel et sted i Danmark.. Hvad synes I? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

Zenia's mor

MOGS skriver:

Jeg skal på date med min kæreste i weekenden. Vi har brug for at komme lidt væk sammen, men vores budget er ikke det største.

Så derfor ville jeg høre om nogle af jer smukke damer, der havde nogle forslag til hvad vi kunne finde på?

Vi vil gerne tæt på noget natur, og kunne nyde hinanden. 

Vi har tænkt på en tur med Oslofærgen, et miniophold på en kro eller et hotel et sted i Danmark.. Hvad synes I? 

Det lyder da som nogen hyggelig ting ☺ mig og min kæreste skal selv på Oslo båden til sommer og hotel ophold kunne os være hyggeligt og det hele også kunne man jo altid lave en overraskelse til hinanden så i kan nyde hinanden og pleje jeres forhold 

Anmeld

9. marts 2015

MOGS

Zenia's mor skriver:

Det lyder da som nogen hyggelig ting ☺ mig og min kæreste skal selv på Oslo båden til sommer og hotel ophold kunne os være hyggeligt og det hele også kunne man jo altid lave en overraskelse til hinanden så i kan nyde hinanden og pleje jeres forhold 

Ja, det er faktisk en ret god idé! Man kunne bruge noget tid på at forberede en lille ting til hinanden om aftenen :-) Kunne det være noget massage eller noget kulturelt man skulle sammen eller sådan noget? 

Anmeld

10. marts 2015

Zenia's mor

MOGS skriver:

Ja, det er faktisk en ret god idé! Man kunne bruge noget tid på at forberede en lille ting til hinanden om aftenen :-) Kunne det være noget massage eller noget kulturelt man skulle sammen eller sådan noget? 

Ja det kunne godt være massage med olie .  eller champagne og stearinlys og frugt med chokolade eller nogen intime overraskelse eller sådan noget eller at man tager ud og ser noget  

Anmeld

10. marts 2015

Tip!

Min kæreste og jeg skal næste weekend på wellness ophold i Tyskland.. Jeg fik det i valentinsgave.. 

Tror han har fundet det på sådan noget sweetdeal.dk eller sådan noget. 

Derinde kan i finde billige ophold i hele dk til få penge. 

Anmeld

10. marts 2015

jenny4

Ja prøv spotdeal der kan du virkelig gøre et kup på hotelophold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.