anjo01 skriver:
Det kommer meget an på den klinik du bil tilknyttes. Vi fik tilsendt en liste over klinikker, hvor der også stod hvor lang ventetid der var på de forskellige klinikker. Vi valgte den tættest på os, hvor der kun var 2 ugers ventetid. Jeg skal igang med IVF, og starter på næsespray.
Nå ja, jeg er tilknyttet Horsens Fertilitetsklinik(offentlig), og de er virkelig utrolig kompetente og søde 
Er uenig her. Jeg fik en elendig behandling og blev slet ikke undersøgt tilstrækkeligt. Han konkluderede at barnløsjeden udelukkende skyldtes overvægt - det har så vist sig, efter vi er kommet på privatklinik, at jeg har en decideret hormonforstyrrelse der er skyld i at mine æg får til grunde før de når at modnes til befrugtning.
Vi er hos Maigaard i Aarhus og det er et fantastisk sted hvor der altid er tid og plads og hvor du fandeme kan få tider der passer præcis til dit skema.
Skal vi i det offentlige igen, vælger jeg aldrig Horsens igen og Hans Jørgen, sorry. Her følte vi os virkelig som et nummer i køen.
Held oglykke med det hele
Anmeld