Er den positiv? :).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
9 svar
14 synes godt om
9. marts 2015

Camilla0910

Hej alle ..

det kan måske være svært at se.. Men er der nogle der kan se streg nr.  2? Den er MEGET MEGET svag ..

men har hørt, at der sagtens godt kan gå lidt tid, før streg nr. 2 bliver tydeligere

Mht. min mens er jeg gået lidt over en uge. Jeg blødte en smule 3 dage før forventet mens, og jeg blødte også en smule den dag jeg forventede mens. Jeg går rundt med diverse symptomer som: træthed,kvalme, hovedpine,oppustet mave og tisser hele tiden.

Eller er det kun mig der kan se streg. Nr 2? Billede kvaliteten er dårlig, men måske er der andre der kan se den?

knus mig .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

Zenia's mor

Camilla0910 skriver:

Hej alle ..

det kan måske være svært at se.. Men er der nogle der kan se streg nr.  2? Den er MEGET MEGET svag ..

men har hørt, at der sagtens godt kan gå lidt tid, før streg nr. 2 bliver tydeligere

Mht. min mens er jeg gået lidt over en uge. Jeg blødte en smule 3 dage før forventet mens, og jeg blødte også en smule den dag jeg forventede mens. Jeg går rundt med diverse symptomer som: træthed,kvalme, hovedpine,oppustet mave og tisser hele tiden.

Eller er det kun mig der kan se streg. Nr 2? Billede kvaliteten er dårlig, men måske er der andre der kan se den?

knus mig .

Jeg kan ane en stReg .. prøv at tage en i morgen eller en af dagene og se om de. streg bliver tydeligere 

Anmeld

9. marts 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Camilla0910 skriver:

Hej alle ..

knus mig .

Jeg kan sagtens se en streg nr. To.  

Hvis den er kommet inden tid tur jeg godt sige tillykke. 

Anmeld

9. marts 2015

xStinepigen

Camilla0910 skriver:

Hej alle ..

knus mig .

Det er da en af de tydeligere jeg har set her inde, umiddelbart ville jeg sige den var positiv, men tag hellere en i morgen, eller senere dage om den udvikler sig  

Anmeld

9. marts 2015

DortheL

Camilla0910 skriver:

Hej alle ..

knus mig .

Jeg kan sagtens se den :-) Tillykke!

Anmeld

9. marts 2015

Camilla0910

Ej hvor dejligt, at der er andre der kan se streg nr 2 ..

i brugsansvisningen stod der, at den skulle smides ud når der var gået 5 min, og streg nr. 2 kom da der lige præcis var gået 5 min .

jeg tager en imorgen eller om et par dage. Håber at den stadig er der efter et par dage .  Nørj det er spændende 

Anmeld

9. marts 2015

misscgn

Jeg kan også se en nr to streg... Tillykke 

Mht blødningen, så kan man godt bløde lidt i starten af ens graviditet. 

Glæder mig til wn update hvis du tager en test mere 

Anmeld

9. marts 2015

Mor05

Jeg kan udmærket se en streg 2 

stort tillykke den er god nok  

Anmeld

9. marts 2015

skøjte-prinsessen

Kan også ane en streg, håber du skriver om den er helt klar positiv 

Anmeld

9. marts 2015

Camilla0910

Jeg tager en ny test her om et par dage, så lover jeg at jeg skriver herinde .

tak for jeres respons. Troede jeg var den eneste der kunne se den. Hihihi. Krydser virkelig fingre for, at den også viser positiv om et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.