Erfaringer med graviditet ved positiv æg-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. marts 2015

Anonym trådstarter

Okay er syg i knolden jeg ved det... Inspireret af en anden tråd måtte jeg prøve at tage en ægløsningstest, og den så ud som på billedet... (Har testet positivt for ægløsning for godt en uge siden) 

ved godt den ikke er 100% positiv, men den er godt nok tæt på... Har man lov at være lidt optimistisk eller skal eg ignorere den?

og er der nogen der har testet positiv på ægløsningstest som ikke var gravide? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen erfaringer? Er godt klar over at man selvfølgeligt ikke er sikker før man står med en positiv graviditetstest, men man har jo liv at håbe

Anmeld

9. marts 2015

DortheL

Jeg prøvede det da jeg var 3+2. Kontrolstregen blev helt mørkelilla. 3+4 testede jeg positiv. 

Anmeld

9. marts 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Jeg prøvede det da jeg var 3+2. Kontrolstregen blev helt mørkelilla. 3+4 testede jeg positiv. 

Det lyder jo umiddelbart som et godt tegn blev din ægløsningstest mere positiv eller hvad man siger, end denne? Hvis du kan huske det

Anmeld

10. marts 2015

DortheL

Anonym skriver:

Det lyder jo umiddelbart som et godt tegn blev din ægløsningstest mere positiv eller hvad man siger, end denne? Hvis du kan huske det

Jeg tog kun en. Og den var noget mere positiv end din. 

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Jeg tog kun en. Og den var noget mere positiv end din. 

Okay, jeg må væbne mig med tålmodighed, selvom det er svært

Anmeld

10. marts 2015

DortheL

Anonym skriver:

Okay, jeg må væbne mig med tålmodighed, selvom det er svært

Det er nemlig rigtig svært :-) 

Anmeld

10. marts 2015

modesty

Anonym skriver:

Okay er syg i knolden jeg ved det... Inspireret af en anden tråd måtte jeg prøve at tage en ægløsningstest, og den så ud som på billedet... (Har testet positivt for ægløsning for godt en uge siden) 

ved godt den ikke er 100% positiv, men den er godt nok tæt på... Har man lov at være lidt optimistisk eller skal eg ignorere den?

og er der nogen der har testet positiv på ægløsningstest som ikke var gravide? 

Du kan slet ikke regne med ægløsningstests i den forbindelse, desværre. Vent og se om du får din mens, og hvis ikke, så test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.