håber i kan bære over med mit opslag i dag. Men har ingen familie eller venner, der kan sætte sig i min situation. Det gør nok det hele ekstra hårdt. Min kæreste og jeg har forsøgt længe mubat blive gravide, har for to måneder side. Fået konstateret pcos..
Har siden jeg faktisk læste om det, ikke været i tvivl om hvad jeg fejlede, og har siden prøvet st se optimistisk på det hele. Men i dag ramler det hele.
Er blevet sat på metformin, men intet sker endnu, det eneste forskellen er min cyklus normalt siger 40 - 50 dage, og denne gang kom den på 38 dagen.. Om det bare er et tilfælde kan jeg ikke sige.. Min mens var lidt mere som da jeg var teenager, blødte mere med ret mange klumper.
Men er snart så frustreret over den skide metformkn, prøver st følge bogen spis dig gravid , men har fået den bivirkning at mine smagsløg er ændret, og kan faktisk ikke lide noget mad længere. Kan ikke lide vand mere og kan heller ikke lide saftevand, så er faktisk hele tiden små sulten, får kvalme bed tanken om maden. Ind til videre er jeg endnu ikke gravid, og begynder helt at miste troen på at det skal ske, pga. Min pcos.. Vil bare give op nu... 
Anmeld