Mulle0802 skriver:
Hej,
Hvor mange follikler havde I ved sidste scanning inden ægudtagning og hvilke størrelser havde de?
Hvor mange æg endte det med der blev taget ud
Skal have taget ud torsdag for første gang, havde i dag 2*19 mm, 1*17 mm, 1*16 mm, 2*14 mm og 5*13 mm.
Jeg har ikke fået mål alle mine follikler, kun 2-3 stykker af de største i hver æggestok. Men ved vores første forsøg, skønnede de 3 dage inden ægudtagningen at der var 9-10 æg i højre æggestok, hvor de udvalgte blev målt til 15, 15 og 16 mm. Og venstre æggestok 6-7 æg målt til 16 og 15 mm.
Jeg fik taget 26 æg ud (var ret overstimuleret), hvoraf 24 var modne og 20 heraf blev befrugtede. De 20 æg blev frosset ned, og af dem er det kun endt med 3 brugbare æg, som er blevet sat op af to omgange (uden held).
Næste gang tager vi en anden tilgangsvinkel i stimulationsfasen og satser på, at der er 5-6 gode æg (for med mig er det ellers alt eller intet ift. mine æg - eller rettere overstimulering eller 1 æg). Så vi går all-in på kvalitet frem for kvantitet fremadrettet 
Men held og lykke med ægudtagningen, jeg håber, at du får nogle super æg ud og du bliver gravid 

Anmeld