Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. marts 2015

Anonym trådstarter

Hejsa..

Jeg er 2. gangs gravid, denne gang med tvillinger - 28 uger henne.

Når jeg sidder på hug, så føles det som om at det tynger i min tissekone - nærmere ved skeden, hvilket jeg tænker ikke er så mærkeligt med 2 unger i maven.. Men så i dag prøvede jeg lige at mærke dernede og det føles som om mine indre skamlæber er hævede, altså lige omkring skede åbningen.. Har ikke kigget med spejl, men de føles større - jeg synes det er svært at forklare men de føltes ikke som de normalt ville gøre... Er det noget der er normalt? Har andre oplevet det? ..

Skal til jm i morgen, så vil selvfølgelig spørge ad, men kunne være nogle af jer havde svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

female

Jeg er også hævet dernede. Det var jeg ikke under første graviditet og blev noget overrasket over det i denne. Min jordemoder har fortalt, at det er helt normalt.

Anmeld

9. marts 2015

Anonym trådstarter

female skriver:

Jeg er også hævet dernede. Det var jeg ikke under første graviditet og blev noget overrasket over det i denne. Min jordemoder har fortalt, at det er helt normalt.

Jeg var det nemlig heller ikke første gang, så blev da lidt forskrækket må jeg sige.. men rart at høre det er normalt

Anmeld

9. marts 2015

Soffy27

Jeg havde det akkurat ligesådan i min 2. Graviditet - fik af vide det var helt normalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.