Insemination - antal æg og svømmere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.534 visninger
12 svar
4 synes godt om
9. marts 2015

dkb

Hej,

Er der nogen der har erfaringer med insemination? Blev insemineret i går og der var to æg og 100 mio. svømmere.

Hvad er jeres erfaringer? Og lykkedes det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

Hvornårskerdet

dkb skriver:

Hej,

Er der nogen der har erfaringer med insemination? Blev insemineret i går og der var to æg og 100 mio. svømmere.

Hvad er jeres erfaringer? Og lykkedes det?

Hej

Jeg er blevet insemineret 2 gange. Første gang med 2 æg og 20 millioner svømmere. Blev desværre ikke gravid.

Blev insemineret for 2. gang i onsdags med 3 æg og 8 millioner svømmere og venter spændt.

Må jeg spørge hvorfor du bliver insemineret og om det er med donorsæd siden tallet er 100 millioner? Det er super godt.. Tror der er gode chancer.

Min kæreste har nemlig moderat nedsat sædkvalitet, hvorfor vi bliver behandlet. 

Min veninde blev gravid ved insemination med 2 æg og 4 millioner svømmere :-)

Anmeld

9. marts 2015

dkb

MariiiaS skriver:

Hej

Jeg er blevet insemineret 2 gange. Første gang med 2 æg og 20 millioner svømmere. Blev desværre ikke gravid.

Blev insemineret for 2. gang i onsdags med 3 æg og 8 millioner svømmere og venter spændt.

Må jeg spørge hvorfor du bliver insemineret og om det er med donorsæd siden tallet er 100 millioner? Det er super godt.. Tror der er gode chancer.

Min kæreste har nemlig moderat nedsat sædkvalitet, hvorfor vi bliver behandlet. 

Min veninde blev gravid ved insemination med 2 æg og 4 millioner svømmere :-)

Tak for dit svar Sæden er min mands. Der er ingen forklaring på hvorfor vi efter 14 mdr. stadig ikke er blevet gravide, så gynækologen sagde at det var det vi skulle gøre. Jeg har fået hormoner (piller i 5 dage og sprøjter i 3), blev insemineret i går, så nu venter jeg spændt.

Gynækologen sagde også at 100 mio var virkelig pænt, men nu må vi se om de finder (et af) de to æg der skulle være...

Men godt at høre med din veninde Og held og lykke til dig!

Anmeld

9. marts 2015

Os&lilledig

1 forsøg: 1 æg. 1400 mil svømmere. 

2 forsøg: 1 æg. 1800 mil 

3 forsøg 1 æg: 1600 mil 

4 forsøg 1 æg: 17 mil 

5 forsøg: forhåbentligt 2 æg. ( er i hormon stimulering) 

jeg må max få 2 æg.. Hvordan i al verden må andre have 3..?  

hvis jeg har 3 æg, stopper de forsøget! 

Anmeld

9. marts 2015

dkb

Os&lilledig skriver:

1 forsøg: 1 æg. 1400 mil svømmere. 

2 forsøg: 1 æg. 1800 mil 

3 forsøg 1 æg: 1600 mil 

4 forsøg 1 æg: 17 mil 

5 forsøg: forhåbentligt 2 æg. ( er i hormon stimulering) 

jeg må max få 2 æg.. Hvordan i al verden må andre have 3..?  

hvis jeg har 3 æg, stopper de forsøget! 

Puha det er også mange forsøg! Er det først nu du får hormonstimulerende?

Var det 14, 18 og 16 mio?

der står i mine papirer at hvis der er mere end 3 aflyser de eller fjerner nogle af æggene. Ved ikke hvorfor der er forskel på hvad de gør

Anmeld

9. marts 2015

Hvornårskerdet

dkb skriver:

der står i mine papirer at hvis der er mere end 3 aflyser de eller fjerner nogle af æggene. Ved ikke hvorfor der er forskel på hvad de gør

Jeg fik af vide af klinikken om mandagen at hvis jeg havde mere end 3 æg om onsdagen hvor jeg skulle insemineres, så skulle vi ente afbryde behandlingen eller prikke hul på æggene. Der var kun 3 æg om onsdagen.

Jeg tror at det er for at øge chancen for at blive gravid, da vi har været i behandling siden september 2014 og har prøvet naturligt siden juni 2013 :-(

Anmeld

9. marts 2015

dkb

MariiiaS skriver:

Jeg fik af vide af klinikken om mandagen at hvis jeg havde mere end 3 æg om onsdagen hvor jeg skulle insemineres, så skulle vi ente afbryde behandlingen eller prikke hul på æggene. Der var kun 3 æg om onsdagen.

Jeg tror at det er for at øge chancen for at blive gravid, da vi har været i behandling siden september 2014 og har prøvet naturligt siden juni 2013 :-(

Okay, det gir mening. Håber I snart har heldet med jer!

Anmeld

9. marts 2015

Os&lilledig

dkb skriver:

Ja det er nogle stykker.. Blev gravid i 3 forsøg. Men det smukke hjerte slukkede og fik den fjernet  Ja det er mio (donersæd).. 

Fik hormon ved 3 og 4 forsøg og igen nu her  i 5 forsøg.. Prøver større dosis denne gang her og HÅBER på 2 æg!!!!

Anmeld

9. marts 2015

Os&lilledig

dkb skriver:

Haha ved ikke hvad jeg tænkte.. Ved ikke hvad alle de 0'er skulle ��

14, 16, 17 og 18 mio. 

Anmeld

9. marts 2015

dkb

Os&lilledig skriver:

Ja det er nogle stykker.. Blev gravid i 3 forsøg. Men det smukke hjerte slukkede og fik den fjernet  Ja det er mio (donersæd).. 

Fik hormon ved 3 og 4 forsøg og igen nu her  i 5 forsøg.. Prøver større dosis denne gang her og HÅBER på 2 æg!!!!

Årh det er jeg ked af at høre! Håber på 2 æg og held til dig denne gang!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.