Inseminering med 3 æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. marts 2015

Hvornårskerdet

Hej alle

Er der nogle af jer der har haft held med at blive gravide med 3 æg og 8 millioner sædceller?

Min kæreste og jeg er i fertillitetsbehandling, da min kæreste har moderat nedsat sædkvalitet. 

Jeg blev insemineret første gang den 22. september 2014, men blev desværre ikke gravid. 

I forbindelse med behandlingen tog jeg hormontabletter som desværre dannede 4 cyster, hvor jeg skulle være på p-piller i 2 mdr. 

I december 2014 blev jeg gravid naturligt, men fik en spontan abort i uge 5 :-( Mit hcg tal blev ved med at være for højt, til at vi kunne starte på en ny behandling. 

Jeg fik min mens den 21/2-15 og har taget hormonsprøjte hver aften i 6 dage. Tog så ægløsningsprøjten sidste mandag og blev insemineret onsdag den 4/3-15 hvor de kunne se at jeg havde 3 æg. Mine kærestes sædtal var på 8 millioner og vi var også sammen hver aften i den uge.

Nu går vi bare og håber sådan at det endelig lykkes!

Hvad er jeres erfaring med insemination?

På forhånd tal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

Carina:-)

Ingen personlige erfaringer men en niece fik trillinger ved inseminering og 3 æg - det gik godt og de 3 drenge kom till verden i 34 uge. 

Aner ikke noget om antal sædceller da det var med donor - men er ret sikker på at klinikken ikke vil insimenere hvis de ikke mente at der skulle være en chance -

Krydser for mindst en baby 

Anmeld

9. marts 2015

Hvornårskerdet

Carina:-) skriver:

Ingen personlige erfaringer men en niece fik trillinger ved inseminering og 3 æg - det gik godt og de 3 drenge kom till verden i 34 uge. 

Aner ikke noget om antal sædceller da det var med donor - men er ret sikker på at klinikken ikke vil insimenere hvis de ikke mente at der skulle være en chance -

Krydser for mindst en baby 

Hej Carina

Tusind tak for svar. Trillinger er godt nok vildt :-) Men hvor er det dejligt at det kan lade sig gøre. 

Klinikken sagde at der helst skal være over 4 millioner sædceller før de vil inseminere. Men 8 millioner er desværre ikke super meget, men krydser fingre :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.