Ville I teste nu? (5 dage over tid)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
3 svar
2 synes godt om
9. marts 2015

Anonym trådstarter

Min cyklus ligger ret fast, imellem 31 og allerALLERHØJEST 35 dage, men ellers ligger det smukt på 31 dage i gennemsnit. 

Jeg er på dag 37 nu og jeg har haft menstruationssmerter i en uge nu (jeg troede den kom allerede i sidste uge og var forberedt på det) - men ingenting er dukket op. 

I går fik jeg de vildeste, vildeste ømme bryster (og har det stadigvæk) og det har jeg normalt også før menstruation, det viser sig bare en uge før jeg får min menstruation og falder langsomt, indtil menstruationen kommer. Så det giver INGEN mening (i min krop) at de ømme bryster først kommer nu.

Og i morges, blev jeg overvældet af en alt overskyggende kvalme! Det kom lige pludselig imens jeg stod og lagde makeup, og så kunne jeg pludselig ikke læne mig ind over vasken med maven, uden jeg troede jeg skulle kaste op. 

Ville I teste? Eller lige vente et par dage mere? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

CH2012

Anonym skriver:

Min cyklus ligger ret fast, imellem 31 og allerALLERHØJEST 35 dage, men ellers ligger det smukt på 31 dage i gennemsnit. 

Jeg er på dag 37 nu og jeg har haft menstruationssmerter i en uge nu (jeg troede den kom allerede i sidste uge og var forberedt på det) - men ingenting er dukket op. 

I går fik jeg de vildeste, vildeste ømme bryster (og har det stadigvæk) og det har jeg normalt også før menstruation, det viser sig bare en uge før jeg får min menstruation og falder langsomt, indtil menstruationen kommer. Så det giver INGEN mening (i min krop) at de ømme bryster først kommer nu.

Og i morges, blev jeg overvældet af en alt overskyggende kvalme! Det kom lige pludselig imens jeg stod og lagde makeup, og så kunne jeg pludselig ikke læne mig ind over vasken med maven, uden jeg troede jeg skulle kaste op. 

Ville I teste? Eller lige vente et par dage mere? 

Ville teste 

Anmeld

9. marts 2015

Frk.S

CH2012 skriver:

Ville teste 

Jeg ville teste.... eller rettere ville jeg nok allerede have testet. 

Anmeld

9. marts 2015

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg ville teste.... eller rettere ville jeg nok allerede have testet. 

Jeg synes jeg kan ane en misfarve på toiletpapiret, henad gul/brunligt, så jeg tror den er på vej nu - hvis det fortsætter med det her mærkelige noget og ikke bliver til rigtig menstruation, så tester jeg, ellers er det bare lidt spild af penge synes jeg måske  

Men tusind tak for jeres svar Typisk det bliver misfarvet når jeg lige har lavet tråden herinde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.