Termin i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
4 svar
5 synes godt om
9. marts 2015

Bak

Så ramte jeg dagen - terminsdagen! Første graviditet gik jeg 6 dage over tid, så håber snart, der sker noget. Skal til jordemoder i morgen. Tænk at man kan glæde sig til en fødsel! Især fordi jeg under min første fødsel sagde "aldrig mere" Der tog jeg så fejl... 

Vil så gerne snart have lillebror ud til os! Synes også folk er værre denne gang til at komme med spørgsmål om der ikke snart sker noget osv.. 

Prøver at lukke lidt af, men jeg er jo mere utålmodig end dem! 

Håber I andre får en god dag! Ville ikke så meget med mit indlæg, men send gerne noget effektivt ve-støv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

Troldemommi

Bak skriver:

Så ramte jeg dagen - terminsdagen! Første graviditet gik jeg 6 dage over tid, så håber snart, der sker noget. Skal til jordemoder i morgen. Tænk at man kan glæde sig til en fødsel! Især fordi jeg under min første fødsel sagde "aldrig mere" Der tog jeg så fejl... 

Vil så gerne snart have lillebror ud til os! Synes også folk er værre denne gang til at komme med spørgsmål om der ikke snart sker noget osv.. 

Håber I andre får en god dag! Ville ikke så meget med mit indlæg, men send gerne noget effektivt ve-støv

Held og lykke, tiden efter terminsdagen kan godt føles lang, men hold ud, han skal nok komme :-)

Monica 

Anmeld

9. marts 2015

Dianabk

Bak skriver:

Tonsvis af ve støv i din retning 

Anmeld

9. marts 2015

Bak

Troldemommi skriver:

Held og lykke, tiden efter terminsdagen kan godt føles lang, men hold ud, han skal nok komme :-)

Monica 

Tak

Ja, det er med at holde sig beskæftiget, selvom det kan være svært! Men der er jo under alle omstændigheder en fødsel under (langsom) opsejling - maks 14 dage mere 

Anmeld

9. marts 2015

Bak

Dianabk skriver:

Tonsvis af ve støv i din retning 

Tak 

håber det hjælper!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.