Gravid mens på barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
2 svar
1 synes godt om
9. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej tøser,

jeg går hjemme på barsel og har fundet ud af vi venter os igen - vi har valgt at beholde babyen da vi ikke tør få en abort, da vi havde svært ved at få den første. 

Men mit spørgsmål til jer er, om der er andre der har stået i min situation og hvad man lige gør med hensyn til meldingen på arbejdet - hvis jeg kan tilrettelægge min ferie rigtigt kommer jeg slet ikke på arbejde mellem barsel 1 og barsel 2 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

Happiness

Du skal jo afholde din ferie, og mon ikke det er bedst for alle parter at du ikke kun er der i 3-5 uger? Og så i stedet tager 2 barsler i én, og så vender tilbage med fuld kraft, istedet for stor og tung, og med meget lidt energi?

Jeg ville bare fortælle det som det er. Og forklare hvad du tænker er bedst. De kan jo heller ikke forhindre dig i at holde ferie. Så skal du have voldsomt meget overført, og så kan de i sidste ende, få det svært ved at hænge sammen, hvis du pludselig har 10-15 ugers ferie når du vender tilbage. 

I princippet skal du jo først fortæle dem det 3 mdr før fødsel. Men jeg ville nok i din situation, allerede vende det med dem nu, eller efter NF.

Anmeld

9. marts 2015

Happiness

Og glemte helt at sige tillykke Sikke glæde de to kan få af hinanden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.