Har han en grund for at være bange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
6 svar
2 synes godt om
8. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder! 

~ Jeg er begyndt at få lysten til sex igen, faktisk så meget at vi lavede noget to gange igår ��. Men min kæreste er bange for at hvis vi knalder for meget at det kan sætte gang i fødslen, så er mit spørgsmål, kan han det? Er i uge 36.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Lililili

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder! 

~ Jeg er begyndt at få lysten til sex igen, faktisk så meget at vi lavede noget to gange igår ��. Men min kæreste er bange for at hvis vi knalder for meget at det kan sætte gang i fødslen, så er mit spørgsmål, kan han det? Er i uge 36.

Nej det sker der i intet ved (kunne ellers være praktisk, hvis sex hjalp sidst i graviditeten) giv i den bare gas  Det tværtigmod heeeeelt normalt at nogen får øget sexlyst tidspunkter i graviditeten 

Anmeld

8. marts 2015

Anonym trådstarter

LiLyKa skriver:

Nej det sker der i intet ved (kunne ellers være praktisk, hvis sex hjalp sidst i graviditeten) giv i den bare gas  Det tværtigmod heeeeelt normalt at nogen får øget sexlyst tidspunkter i graviditeten 

Dejligt nok at kunne fortælle ham at der altså intet sker ved det, mange tak (:

Anmeld

8. marts 2015

Bak

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder! 

Knald I bare løs Du skal bare lytte til din krop. Selvfølgelig kan alt for hård sex være lidt usmart, men hvis det ellers er indenfor rimelighedens grænser, sker der ikke noget. Og hvis du ikke tidligere har været i risiko for at føde for tidligt.

Anmeld

8. marts 2015

Newsence

Fik afvide af min jordmoder at mandens sæd indeholder et stof der kan sætte gang i fødslen og netop derfor får vi kvinder lyst til sex til slut i graviditeten... Oplevede da også selv plukveer efter sex hver gang og ja den sidste gang gik jeg så i fødsel ( uge 36) men syntes du skal spørge din egen jordmoder, så kan hun også give et individuelt råd om I godt må dyrke sex og evt hvor meget.. 

Anmeld

8. marts 2015

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Knald I bare løs Du skal bare lytte til din krop. Selvfølgelig kan alt for hård sex være lidt usmart, men hvis det ellers er indenfor rimelighedens grænser, sker der ikke noget. Og hvis du ikke tidligere har været i risiko for at føde for tidligt.

Har ikke være i risiko for at føde for tidligt (: 

jeg lytter altid til min krop. Han vil bare ikke knalde for meget, hvis nu det kunne gøre jeg gik i fødsel (:

Anmeld

8. marts 2015

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Fik afvide af min jordmoder at mandens sæd indeholder et stof der kan sætte gang i fødslen og netop derfor får vi kvinder lyst til sex til slut i graviditeten... Oplevede da også selv plukveer efter sex hver gang og ja den sidste gang gik jeg så i fødsel ( uge 36) men syntes du skal spørge din egen jordmoder, så kan hun også give et individuelt råd om I godt må dyrke sex og evt hvor meget.. 

Jeg har nu bare lyst fordi det er længe siden, og vi ik rigtig får tiden til det når jeg har født (: 

men det vil jeg gøre, mange tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.