Guldmærker til Føtex søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
12 svar
2 synes godt om
8. marts 2015

Pikku Myy

Er der nogen der har en masse guldmærker tilovers? Min søster ønsker sig en gryde, men jeg har jo selvfølgelig ikke fået samlet mærker sammen. Så hvis der er nogen der har nogen i  overskud, vil jeg meget gerne være aftager. Jeg betaler selvfølgelig portoen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Solsikken15

Pikku Myy skriver:

Er der nogen der har en masse guldmærker tilovers? Min søster ønsker sig en gryde, men jeg har jo selvfølgelig ikke fået samlet mærker sammen. Så hvis der er nogen der har nogen i  overskud, vil jeg meget gerne være aftager. Jeg betaler selvfølgelig portoen

Ja, det har jeg 

Anmeld

8. marts 2015

mor88

Pikku Myy skriver:

Jeg har også

Anmeld

8. marts 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78

Det har jeg og dem må du gerne få  Hvor mange skal du bruge, jeg har vist en 50 stykker..

/ Taco78 

Anmeld

8. marts 2015

K&S

Pikku Myy skriver:

Er det de samme mærker, man får i Bilka?

For så har jeg ca. 100 stk., du gerne må få 

Anmeld

8. marts 2015

tweety2060

Har også guldmærker.  Skriv ved interesse :-D

Anmeld

9. marts 2015

Pikku Myy

K&S skriver:

Er det de samme mærker, man får i Bilka?

For så har jeg ca. 100 stk., du gerne må få 

Ej, dem vil jeg rigtig gerne have Så behøver jeg ikke samle ind fra flere. Jeg sender dig en portokode lidt senere. Hvor meget tror du det kommer til at veje?

Anmeld

9. marts 2015

Pikku Myy

Solsikken15 skriver:

Ja, det har jeg 

1000 tak. Hvor er I søde Jeg prøver lige hende der havde 100. Så behøver jeg ikke samle sammen fra flere. Hvis det ikke ender med succes, vender jeg tilbage.

Anmeld

9. marts 2015

Pikku Myy

mor88 skriver:

Jeg har også

1000 tak. Hvor er I søde Jeg prøver lige hende der havde 100. Så behøver jeg ikke samle sammen fra flere. Hvis det ikke ender med succes, vender jeg tilbage.

Anmeld

9. marts 2015

Pikku Myy

Taco78 skriver:

Det har jeg og dem må du gerne få  Hvor mange skal du bruge, jeg har vist en 50 stykker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.