Hvornår testede i andre positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. marts 2015

Misstanya

Aug-okt = 35 dage
Okt-okt = 29dage
Okt-dec = 37dage
Dec-jan= 28 dage
Jan-feb = 30 dage

Sådan har min cyklus set ud de sidste mange måneder utrolig svingende denne gang ifølge min gennemsnit cyklus skulle jeg have haft min mens den 3 marts da min cyklus skulle være gennemsnit på 30 dage nu i dag er min cyklus dag 35 og stadig ingen tegn på mens tjekker hver gang ved toilet besøg da jeg altid et par dage før mens får lyserødt udflåd tegn på mens er på vej... Lader den ligge indtil min cyklus er nået de 38 dage før jeg tester evt tvivler nemlig på vi får de 2 gyldne streger selvom det ALT vi ønsker og håber... Hvor sent kunne i andre teste før i fik positiv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

misscgn

Det minder meget om min cyklus. Men jeg gik ud fra dagen hvor min app sagde jeg sku ha min mens. Og den havde sat mig til at have en gennemsnitlig cyklus på 30 dage, Og dagen efter jeg sgu ha haft dvs. På 31 dagen testede jeg og den var positiv. Vil dog sige at den ene gang gik jeg 14 dage over tid uden at være gravid. Glæder mig til at hører hvad din test siger... 

Anmeld

9. marts 2015

Misstanya

misscgn skriver:

Det minder meget om min cyklus. Men jeg gik ud fra dagen hvor min app sagde jeg sku ha min mens. Og den havde sat mig til at have en gennemsnitlig cyklus på 30 dage, Og dagen efter jeg sgu ha haft dvs. På 31 dagen testede jeg og den var positiv. Vil dog sige at den ene gang gik jeg 14 dage over tid uden at være gravid. Glæder mig til at hører hvad din test siger... 

Den har også passet meget godt de andre gange men svært at regne ud når den er så svingende men længeste cyklus jeg hat haft var 37 dage aå venter indtil jeg har nået det for så har jeg jo æl senere end  forventet jo ved ikke hvad jeg skal regne med venter bare på jeg får den mens nu så vi kan prøve igen for når den er så lang regner jeg ik men at være blevet gravid

Anmeld

9. marts 2015

misscgn

Ikke for at sætte dine forventninger helt op, men som sagt min cyklus var ligesom din, meget svingende, og det lykkedes altså mig at blive gravid. Så hvis du ikke har fået din mens, på den 38 dag ville jeg tage en test.

Og prøv evt. at downloade en mens app. til din telefon, for så fortæller den dig også hvornår du har ÆL. Og der kan du skrive ned hvilke dage i har ubeskyttet sex, og på den måde få "hjælp" til projekt baby. Jeg brugte min app. til projekt baby i 4½ måned, og å var den der  også skader det jo aldrig at prøve sig frem  

kram til dig og krydser fingre for den snart er der

Anmeld

9. marts 2015

Frk.S

Nu var min cyklus godt nok helt stabil på 28 dage.

Men begge gange testede jeg fint positivt 3+6 - dagen før jeg skulle have min mens. Kunne bare ikke vente!   

Anmeld

9. marts 2015

Misstanya

misscgn skriver:

Ikke for at sætte dine forventninger helt op, men som sagt min cyklus var ligesom din, meget svingende, og det lykkedes altså mig at blive gravid. Så hvis du ikke har fået din mens, på den 38 dag ville jeg tage en test.

Og prøv evt. at downloade en mens app. til din telefon, for så fortæller den dig også hvornår du har ÆL. Og der kan du skrive ned hvilke dage i har ubeskyttet sex, og på den måde få "hjælp" til projekt baby. Jeg brugte min app. til projekt baby i 4½ måned, og å var den der  også skader det jo aldrig at prøve sig frem  

kram til dig og krydser fingre for den snart er der

Jamen regner med at tage en test når jeg er nået 38 dag hvis jeg stadig ikke har fået mens og har nemlig hentet 2 app en der hedder period mens og mabybaby der kan man nemlig sætte dagene ind og så viser den ægløsning osv og den regner gennemsnit cyklus ud osv men stadig ingen tegn på mens her håber men bange for at blive skuffet igen så forventer intet pga den svingende cyklus ;(

Anmeld

9. marts 2015

Misstanya

Frk.S skriver:

Nu var min cyklus godt nok helt stabil på 28 dage.

Men begge gange testede jeg fint positivt 3+6 - dagen før jeg skulle have min mens. Kunne bare ikke vente!   

Det bare svært at sige hvornår man skal teste når det jo er alt fra 27-37 dage de cyklus har lagt på for hvis jeg sætter den 37  dage (efter beregninger på beregn termin fx) så jeg jo kun knap 4 +0 dage og så kan det være for tidligt jo med min første datter testede jeg så også først positiv i 7 men med min søn 4+2 så det vel meget forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.