Den sidste vente tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. marts 2015

MoneLoone

Hej de damer 

Så kom jeg til min termins dag 8. marts. Jeg har nu været på barsel i ca. en måned, og det er virkelig begyndt at blive kedeligt. 

Jeg aner virkelig ikke, hvad jeg skal bruge den sidste ventetid til. 

Baby værelset er klar, hytten er gjordt rent, alt vaske tøjet er taget, hmm ja alting er klar, og parat til baby kommer. 

Har i nogle forslag til, hvad man bruge den sidste tid på?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Bak

MoneLoone skriver:

Hej de damer 

Så kom jeg til min termins dag 8. marts. Jeg har nu været på barsel i ca. en måned, og det er virkelig begyndt at blive kedeligt. 

Baby værelset er klar, hytten er gjordt rent, alt vaske tøjet er taget, hmm ja alting er klar, og parat til baby kommer. 

Står i samme situation... Jeg har termin i morgen! 

Jeg er vildt rastløs, kan ikke koncentrere mig om at læse en bog fx. Kan kun tulle lidt rundt, se tv og være på computeren.. 

Jeg har så en datter på 2,5 år, så når hun er hjemme fra institutionen er der selvfølgelig masser at se til! 

Men har ikke så mange gode forslag til dig! Sender lige en masse ve-støv 

Anmeld

8. marts 2015

Katja1987

Nu er jeg 7,5 måned henne.. og går hjemme grundet hjemsendelse (er anlægsgartner) 

Jeg elsker at gå hjemme , da jeg ventede min søn fik jeg tiden til at gå med at ride mine to heste, jeg gik 14 dage over.. 

Og nu der passer jeg os mine 3 heste, og rider, og ordner haven det er skønt og især nu vejret er blevet så lækkert.. 

Anmeld

8. marts 2015

Steffecph

Åh.. samme situation her.. jeg er 41+5, og jeg bliver heldigvis sat igang i morgen.. 

Men hold kæft det har Været kedeligt!  De sidste 4 uger har virkelig været dræbende :-) jeg har brugt tiden på at gøre rent, slappe af og hygge med min kæreste... 

Og så har vi godt nok været på mange dates og shoppingture.. :-) 

Anmeld

8. marts 2015

MoneLoone

Det var super rart, og gå hjemme i starten, men nu er det godt nok blevet kedeligt, og dagene er virkelig lange.

Jeg har ikke rigtig noget, jeg kan give mig til, da alt er ordnet her hjemme. 

Puha det bliver virkelig nogle lange dage, indtil baby er blevet født. 

Anmeld

8. marts 2015

Frk_Louise

MoneLoone skriver:

Hej de damer 

Sove 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.