hjælp til omformulering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
7 svar
3 synes godt om
8. marts 2015

Sitrani

Hej damer..

Håber der er nogen herinde som er gode med ord! Plejer selv at være ret fin til det selv. Men dette digt kan jeg ikke selv greje. Jeg synes det er så fint, og minder mig om min mor 

Jeg er ikke troende, og ku derfor godt tænke mig at få dette digt omformuleret. Det drejer sig om den sidste sidste sætning.

Her er digtet;

"I cried when you passed away.

I still cry today.

Although I loved you dearly, I couldn't make you stay. 

A golden heart stopped beating, Hard working hands at rest.

God broke my heart to prove to me he only takes the best."

Jeg har ikke selv skrevet det, men skal have lavet om på den sidste sætning omkring gud. Hvad ku man skrive i stedet for..? Synes det er fint det der med "he broke my heart to prove to me he only takes the best." Ku man skrive noget andet end "God"....

Alle bud er velkomne!!!  Tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Patriark

Sitrani skriver:

Hej damer..

Håber der er nogen herinde som er gode med ord! Plejer selv at være ret fin til det selv. Men dette digt kan jeg ikke selv greje. Jeg synes det er så fint, og minder mig om min mor 

Jeg er ikke troende, og ku derfor godt tænke mig at få dette digt omformuleret. Det drejer sig om den sidste sidste sætning.

Her er digtet;

"I cried when you passed away.

I still cry today.

Although I loved you dearly, I couldn't make you stay. 

A golden heart stopped beating, Hard working hands at rest.

God broke my heart to prove to me he only takes the best."

Jeg har ikke selv skrevet det, men skal have lavet om på den sidste sætning omkring gud. Hvad ku man skrive i stedet for..? Synes det er fint det der med "he broke my heart to prove to me he only takes the best." Ku man skrive noget andet end "God"....

Alle bud er velkomne!!!  Tak...

Life

Anmeld

8. marts 2015

Sitrani

Patriark skriver:

Life

Rigtig godt bud!  Life broke my heart to prove to me he only takes the best.. lyder bedre... men skal det så stadig være "he" synes du...??

Anmeld

8. marts 2015

Sprit25

Hvorfor ikke bare bruge God? 

Anmeld

8. marts 2015

Sitrani

Sprit25 skriver:

Hvorfor ikke bare bruge God? 

Som jeg gat skrevet er jeg ikke troende. .. tror ikke på gud....

Anmeld

8. marts 2015

mor88

Sitrani skriver:

Rigtig godt bud!  Life broke my heart to prove to me he only takes the best.. lyder bedre... men skal det så stadig være "he" synes du...??

Så skal der stå "it

Anmeld

8. marts 2015

Vaya

Ved ikke om jeg selv synes, at det er bedre end life, men det kunne også være time.

Anmeld

8. marts 2015

Frk_Louise

Sitrani skriver:

Det kunne være "it" istedet for "he"...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.