Kan det være et tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
1 synes godt om
7. marts 2015

Anonym trådstarter

Hmm havde ægløsning for en uge siden (brugte test) nu har jeg murren i underlivet og øget udflåd... Sådan noget mærkeligt stift noget (sorry &nbsp

kan det være et tidligt tegn? Eller fordi der måske har været noget som er på vej væk igen

synes virkeligt jeg har været god til at tænke på noget andet, men når der kommer spdan noget tænker man jo sit man kan der være tegn allerede, ville være 2+ 5-6 stykker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2015

Emilie91

Det er meget tidligt at få symptomer på graviditet  ægget har dårlig nok sat sig fast endnu. 

Men man ved jo aldrig. Måske det bliver til noget. men prøv at find en anden forklaring end graviditet. Måske en ny sæbe man har brugt som giver øget udflåd eller noget man har spist der får maven til at murre. Det gør man tænker på noget andet. Også selvom man måske inderst inde tænker det er en graviditet så det en god øvelse til at tænke på noget andet  

hilsen en som har haft alverdens "tegn" på graviditet uden at være gravid 

Anmeld

7. marts 2015

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Det er meget tidligt at få symptomer på graviditet  ægget har dårlig nok sat sig fast endnu. 

Men man ved jo aldrig. Måske det bliver til noget. men prøv at find en anden forklaring end graviditet. Måske en ny sæbe man har brugt som giver øget udflåd eller noget man har spist der får maven til at murre. Det gør man tænker på noget andet. Også selvom man måske inderst inde tænker det er en graviditet så det en god øvelse til at tænke på noget andet  

hilsen en som har haft alverdens "tegn" på graviditet uden at være gravid 

I know... Det er bare underligt...

må prøve at få tankerne væk igen, har planlagt de næste mange dage så der sker noget... Men det er sku svært

Anmeld

7. marts 2015

Emilie91

Anonym skriver:

I know... Det er bare underligt...

må prøve at få tankerne væk igen, har planlagt de næste mange dage så der sker noget... Men det er sku svært

Det er sindssygt svært. Kan sagtens følge dig 

godt du har planlagt dagene. Det hjælper lidt på at få tankerne væk. Hvor længe har i prøvet ? 

Anmeld

7. marts 2015

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Det er sindssygt svært. Kan sagtens følge dig 

godt du har planlagt dagene. Det hjælper lidt på at få tankerne væk. Hvor længe har i prøvet ? 

Ikke længe, men har en sen abort og en provokeret abort i 12 uge med i bagagen, så vil bare gerne være gravid for det hele måske bliver lettere  omgivelserne for mig er pt svære...

men mine tidligere graviditeter er bare kommet uden jeg skulle tænke over det, og i første forsøg... Nu er vi på 2 cyklus kun, men frygter allerede at det vil tage lang tid fordi vi har været heldige tidligere med at det er gået stærkt

Anmeld

8. marts 2015

Emilie91

Anonym skriver:

Ikke længe, men har en sen abort og en provokeret abort i 12 uge med i bagagen, så vil bare gerne være gravid for det hele måske bliver lettere  omgivelserne for mig er pt svære...

men mine tidligere graviditeter er bare kommet uden jeg skulle tænke over det, og i første forsøg... Nu er vi på 2 cyklus kun, men frygter allerede at det vil tage lang tid fordi vi har været heldige tidligere med at det er gået stærkt

Uha. Sikke en omgang du har været igennem. Jeg har selv en graviditet uden for livmoderen som kom i første forsøg. Efter operationen prøvede vi igen og der gik 7 måneder før jeg blev gravid igen. Det er i bund og grund ikke lang tid. Men hold fast det var hårdt da man var i situationen. 

Håber det er en lille spirer i din mave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.