Janni og Karsten på fri fod....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
9 svar
6 synes godt om
7. marts 2015

Sprit25

jeg sidder/ligger og ser janni og Karsten. Og bliver sgu sådan lidt. Ja irriteret og synes faktisk det hele virker falskt og klamt. 

Hvad tænker I

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2015

DortheL

Sprit25 skriver:

jeg sidder/ligger og ser janni og Karsten. Og bliver sgu sådan lidt. Ja irriteret og synes faktisk det hele virker falskt og klamt. 

Hvad tænker I

Hvad er det? :-) 

Anmeld

7. marts 2015

Sprit25

Og lige der blev jeg bekræftet i jeg ser for meget reality tv. Suhk. 

Nåh men det handler om Karsten Ree og Oddset jannis forhold

Anmeld

7. marts 2015

Krydserfingre

Jeg synes det er meget underholdende!  

Anmeld

7. marts 2015

God-mor

Sprit25 skriver:

Hvad tænker I

Jeg har også set det, og så også lidt af første sæson, og syntes de begge to er noget for sig. Er da ret sikker på det er for pengenes skyld hun har taget ham, og det er han da godt klar over, men så får han vel god sex 

Anmeld

7. marts 2015

Sprit25

God-mor skriver:

Jeg har også set det, og så også lidt af første sæson, og syntes de begge to er noget for sig. Er da ret sikker på det er for pengenes skyld hun har taget ham, og det er han da godt klar over, men så får han vel god sex 

Tænker jeg også. Men hun er sgu da mega belastende!!

Anmeld

7. marts 2015

God-mor

Sprit25 skriver:

Tænker jeg også. Men hun er sgu da mega belastende!!

Ja hun er noget speciel. Jeg så et afsnit i sæson 1, hvor hun var nede i Afrika, og så går hun over og klapper en sort dreng på hovedet og siger stolt " så har jeg også lært det " ej men altså  Sært. 

Anmeld

7. marts 2015

Sprit25

I afsnittet idag siger hun om at sidde i horserød: jamen det er som at være på lejrskole!!! 

Imens går Karsten i tiger for at købe velkommen hjem gave

Anmeld

7. marts 2015

migxher

Hun er sgu da sammen med ham for pengene... Og han får så noget ungt at kigge på og regelmæssig sex. det er satme underligt at se synes jeg. 

Anmeld

7. marts 2015

Sprit25

migxher skriver:

Hun er sgu da sammen med ham for pengene... Og han får så noget ungt at kigge på og regelmæssig sex. det er satme underligt at se synes jeg. 

Mega underligt. Plus det med penge han er jo mega nærig! Som i han samler penge op han finder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.