Testen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
5 svar
2 synes godt om
7. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej skønne piger !

mig og min kæreste har prøvet i 3 år og blive gravide og her til morgen havde jeg den vildeste kvalme og kastede op, jeg skulle på job så kunne ikke nå og få fat i en test , men nu! ENDELIG fri og ville så teste , 

sku være omkring 3+4, men kan i se noget ? Mine øjne er helt stivnet så de ikke til meget gavn lige nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2015

Logo

Jeg kan godt se noget der minder om en streg. Prøv igen i morgen tidlig. 

Anmeld

7. marts 2015

Os&lilledig

Uh.. Vil Hverken sige tillykke eller negativ. Fornemmer noget. Men umiddelbart ligner det en skygge streg.. 

Hvordan laver i billederne sorte..?

Anmeld

7. marts 2015

Zenia's mor

Anonym skriver:

Hej skønne piger !

mig og min kæreste har prøvet i 3 år og blive gravide og her til morgen havde jeg den vildeste kvalme og kastede op, jeg skulle på job så kunne ikke nå og få fat i en test , men nu! ENDELIG fri og ville så teste , 

sku være omkring 3+4, men kan i se noget ? Mine øjne er helt stivnet så de ikke til meget gavn lige nu 

den viser ikke gravid men prøv at teste dig igen om nogen dage eller en uge jeg kuller først teste positiv da jeg var 5+1 ..

jeg havde os rigtigt meget kvalme og kastede op selvom den viste negativ .. 

så prøv igen senere eller om nogen dage eller en uge

Anmeld

7. marts 2015

Bak

Anonym skriver:

Hej skønne piger !

Jeg kan godt se en ekstra streg! Forsigtigt tillykke! 

Anmeld

7. marts 2015

Frk.S

Jeg kan ane noget, men kan ikke helt bestemme mig for om der er farve i, eller ej. Jeg tror godt der kunne være noget.

Men, uanset så er det jo meget tidligt, så prøv da igen i morgen tidlig, eller hvis du kan, så vent et par dage.

Krydser alt hvad jeg kan, for at der er en lille spire. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.