hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
3 svar
2 synes godt om
7. marts 2015

baby92

Hej. Jeg har været rigtigt  ked af de sidste par dage fordi jeg er gravid og er i uge 18, og kommunen har taget kontakt til mig og min kæreste at de gerne vil være OBS på os når den lille er blevet født. Vi var til et møde i vores kommune og det gik super godt, så skulle jeg flytte kommunen hen til min kærestens adresse, ,og der kom vi også til en samtale og det gik pisse dårligt, hun snakket så grimt til mig, og sagde at jeg var dum og jeg ikke kunne finde ud af at udde omsorg fordi det står i min diagnosen, men folk der kender mig min familie og kæreste, kan se at jeg godt kan finde ud af det! Men den kælling 'Sorry' hun havde allerede taget en beslutning at vi skulle have hjælp til det her! Har været helt ude af den de sidste par dage, er så bange for de kunne finde på at tag vores datter fra os! :/ og de tag fat på os begrund ar min fortid, fordi der er sket så meget, og det synes jeg bare ikke er iorden, jeg er kommet videre og har det godt nu! Men er så knust, jeg føler at de tag min datter er taget fra os allrede! Jeg er ikke i tvivl om vi nok skal klare det, men når hende damen snakker ssådan til os som om vi er dumme så er jeg blevet helt ude af den. Hvad kan jeg gør for ikke at tænke på det, og er der nogen der har prøvet det hvor det er endt godt eller dårligt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2015

Zenia's mor

baby92 skriver:

Hej. Jeg har været rigtigt  ked af de sidste par dage fordi jeg er gravid og er i uge 18, og kommunen har taget kontakt til mig og min kæreste at de gerne vil være OBS på os når den lille er blevet født. Vi var til et møde i vores kommune og det gik super godt, så skulle jeg flytte kommunen hen til min kærestens adresse, ,og der kom vi også til en samtale og det gik pisse dårligt, hun snakket så grimt til mig, og sagde at jeg var dum og jeg ikke kunne finde ud af at udde omsorg fordi det står i min diagnosen, men folk der kender mig min familie og kæreste, kan se at jeg godt kan finde ud af det! Men den kælling 'Sorry' hun havde allerede taget en beslutning at vi skulle have hjælp til det her! Har været helt ude af den de sidste par dage, er så bange for de kunne finde på at tag vores datter fra os! :/ og de tag fat på os begrund ar min fortid, fordi der er sket så meget, og det synes jeg bare ikke er iorden, jeg er kommet videre og har det godt nu! Men er så knust, jeg føler at de tag min datter er taget fra os allrede! Jeg er ikke i tvivl om vi nok skal klare det, men når hende damen snakker ssådan til os som om vi er dumme så er jeg blevet helt ude af den. Hvad kan jeg gør for ikke at tænke på det, og er der nogen der har prøvet det hvor det er endt godt eller dårligt? 

Har lige skrevet privat til dig 

Anmeld

7. marts 2015

Bshizzle

Op med humøret 

Kommunen er der jo bare for at større jer og hjælpe jer den rigtige vej. 

Ingen siger de vil ta jeres lille pige fra jer 

Forstår godt i er nervøse.. Men se det på en anden side.. 

De vil jo bare hjælpe jer. 

Mit bedste råd er at sammenarbejde så godt i kan med kommunen og ta imod alle råd de kommer med som vil gavne jer. 

Hvis i først stritter imod, så vil de jo ha svært ved at sammenarbejde med jer og tro på i kan klare den. 

Hvis det vil hjælpe jer, så syntes jeg at i skulle ta kontakt til dem selv, og forklare hvad i er nervøse for og hvorfor i føler som i gør.

forklar i er kommet godt videre og har denne rette opbakning fra jeres omkreds om jer. 

Anmeld

7. marts 2015

baby92

Ja vi har været så nervøse de her dage! :/ og vi vil gerne samarbejde med dem men når den dumme kvinde allerede havde taget en beslutning og hun bare snakket så grimt til mig så synes jeg godt nok det var svært, hun ramte lige de ririgtige steder så jeg begyndte at græde, ,hun var så tarvelig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.