SHIT! Svag Positiv test og hormon behandling..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.726 visninger
13 svar
7 synes godt om
7. marts 2015

Anonym trådstarter

HJÆLP...! 

Startede ny hormon behandling igår fordi mens er kommet og vi gør klar til ny inseminering.. Men.. Sidder med en meget meget svag posetiv test i hånden nu.. Hvad hvis jeg er gravid..? Og 2 dage har fået hormon..?  

Klinik og læge har lukket.. Hvad gør jeg..? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2015

mor88

Anonym skriver:

HJÆLP...! 

Startede ny hormon behandling igår fordi mens er kommet og vi gør klar til ny inseminering.. Men.. Sidder med en meget meget svag posetiv test i hånden nu.. Hvad hvis jeg er gravid..? Og 2 dage har fået hormon..?  

Er det ikke noget med at hormonbehandling kan give falsk positiv test? Tror jeg har læst det et eller andet sted.

Anmeld

7. marts 2015

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Er det ikke noget med at hormonbehandling kan give falsk positiv test? Tror jeg har læst det et eller andet sted.

Jo de ægløsende sprøjter kan.. Men ikke det jeg får nu.. 

Anmeld

7. marts 2015

mor88

Anonym skriver:

Jo de ægløsende sprøjter kan.. Men ikke det jeg får nu.. 

Ok :/  så kunne du jo være gravid? men er det muligt at ringe til vagtlægen og spørge om råd?

Anmeld

7. marts 2015

esioul

Anonym skriver:

HJÆLP...! 

Hvilket hormon får du og blødte du meget?

Under alle omstændigheder tror jeg forsøget må afbrydes, da det ikke er en "rigtig mens" du har haft hvis testen er positiv. 

Anmeld

7. marts 2015

Mulle0802

Jeg ville ringe til vagtlægen og få taget en blodprøve for at se HCG niveauet.

Anmeld

7. marts 2015

Mille123

Anonym skriver:

HJÆLP...! 

Vi fik også et akutelefonnummer til weekenden, har I ikke fået sådan et? - står der evet. Ikke et nummer på deres hjemmeside?

Anmeld

7. marts 2015

Musen91

Har du fået fat i nogen der kan hjælpe? 

Anmeld

7. marts 2015

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar.. Jeg besluttede at det nok alligevel var en skygge streg og tog derfor min hormon til aften og tester igen i morgen tidligt. Så må jeg se. Håber ikke jeg er gravid, for så må Den lille da have taget skade.. Men omvendt ville jeg ikke lade være at tage hormon og at jeg så faktisk ikke og ødelagde mit næste forsøg.. Så ser i morgen. Har først testdag i morgen faktisk, min mens kom bare før testdag. 

Klinikken måtte have kunne se noget i fredags ved scanningen hvis ej havde været gravid. Enten at slimhinden var tyk eller sådan noget. Så satser ikke på at jeg er gravid.. Næste gang.. Det skal det bare lykkes.!! 6 gang må være lykkens gang. 

Anmeld

7. marts 2015

put

Kan du ikke tage et billede af testen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.