sko/futter what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.751 visninger
27 svar
0 synes godt om
30. august 2009

Klumpe-dumpe

Hej piger,

Er lige igang med at kikke efter "sko" til Malucca her til vinter. Men jeg er helt vildt i tvivl om hvilke jeg skal kikke efter. Har kikket på dem jeg har sat foto ind af. De skal kunne bruges når hun"hæger" i bæreselen. Jeg kan ikke finde nogle i hendes str. så tror I de vil være varme nok selv om de vil være for store?

Og hvilke model tror I der er bedst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Jules

Jeg stemmer for de nederste...tror de er nemmest at få til at sidde bedre.... Og hold da op hvor er de nuttede

Anmeld

30. august 2009

sarahb

de er super fine de nederste..
Det er også UGG støvler helt ned til baby str.. dem havde vi til vores søn.. de var SÅÅÅ gode..

Anmeld

30. august 2009

4xGreve

Hey ven...

Jeg vil også mene de nederste...

Og nøj hvor er de da bare søde!

Anmeld

30. august 2009

Klumpe-dumpe

Øhhh hvad betyder UGG støvler??
Ja der står det er baby støvler fra 0-6 mdr, men 17-18 og Malucca har et par "sandaler" i str. 14-15 som er ALT for store. Men jeg hælder dog også mest til de nederste da de nok er nemmest at snøre sammen så de hænger fast om/på foden.

sarahb skriver:

de er super fine de nederste..
Det er også UGG støvler helt ned til baby str.. dem havde vi til vores søn.. de var SÅÅÅ gode..

Anmeld

30. august 2009

LotteGabriella

Jeg stemmer for de nederste...tror de er nemmest at få til at sidde bedre.... Og hold da op hvor er de nuttede

enig 

Daniella havde nogle ganske almindelige ægte gammeldags lammeskindssutskostøvler med velkroluk (str. 16-17) og dem var vi rigtig glade for, de kostede 100-150 kr. i Kvickly de var bare lidt svære at få på hende i starten, så derfor tror jeg at de nederste vil være lettere for dig at få på hende

Anmeld

30. august 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Ja de er rigtig fine... Men mon de er varme nok hvis der for store men kan ski ikke finde nogen hun kan passe, heller ikke irl

Anmeld

30. august 2009

Klumpe-dumpe

LotteGabriella skriver:

enig 

Daniella havde nogle ganske almindelige ægte gammeldags lammeskindssutskostøvler med velkroluk (str. 16-17) og dem var vi rigtig glade for, de kostede 100-150 kr. i Kvickly de var bare lidt svære at få på hende i starten, så derfor tror jeg at de nederste vil være lettere for dig at få på hende

Ja det tror jeg nemlig også de er nemme at få på og snøre samme så de ikke falder af... Men kan ski ikke helt finde ud af det med str.

Anmeld

30. august 2009

Klumpe-dumpe

WiitrioeN skriver:

Hey ven...

Jeg vil også mene de nederste...

Og nøj hvor er de da bare søde!

ja de er rigtig søde... måske jeg bare skal købe dem og så se af... måske de kan sælges igen. Hvis de ikke passer.

Sys bare igår da vi var nede og handle og der blæste at hun manglede noget til fusserne, når hun hang der på mavsen... og ekstra strikke strømper sys jeg bare ikke er et kæmpe hit. Måske lige nu men der bliver jo også koldere. Men sys også hun er ved at være for gammel til det... Det er mere sådan en babyting. (I min verden)

Anmeld

30. august 2009

4xGreve

malucca09 skriver:

ja de er rigtig søde... måske jeg bare skal købe dem og så se af... måske de kan sælges igen. Hvis de ikke passer.

Sys bare igår da vi var nede og handle og der blæste at hun manglede noget til fusserne, når hun hang der på mavsen... og ekstra strikke strømper sys jeg bare ikke er et kæmpe hit. Måske lige nu men der bliver jo også koldere. Men sys også hun er ved at være for gammel til det... Det er mere sådan en babyting. (I min verden)

Altså jeg vil sige at hvis hun bare har et par strømper inden under skal du ikke være bange for om hun kommer til at fryse, (du kan jo evt. lige mærke efter hendes fødder engang imellem) men jeg vil også købe nogen nu hvis det var mig, kan så udemærket godt følge din tankegang...

Desværre kan daniella bare ikke gå i sådan noget og derudovre har min lile pige jo store fødder hehe...

men jeg vil selv tag satset...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.