Hvordan går man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg er efterhånden meget afklaret omkring at jeg ønsker at afslutte mig forhold med min kæreste. Eller ikke ret afklaret men meget afklaret. Vi har to mindre børn sammen, den yngste er 2. Men hvordan tager man skridtet? Synes det er det sværeste i hele verden.

Det komoliceres af at jeg har en personlighedsforstyrrelse der gør at jeg har en meget voldsom angst for at være alene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2015

Mulle0802

Det er altid svært - jeg ville tage en snak med kæresten/manden om at du ikke synes forholdet fungere. Hvis du nervøs for at du ikke får sagt alt det du vil, så skriv det evt. ned.

Der er ingen nem vej ud af et forhold og slet ikke med to børn. Jeres kommunikation skal fremadrettet var god og respektfuld så måden du siger tingene på er vigtigt. "Bliv hjemme ved dig selv" jeg er ikke glad osv. I. Stedet for du gør ikke dit og dat

Anmeld

7. marts 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Det er altid svært - jeg ville tage en snak med kæresten/manden om at du ikke synes forholdet fungere. Hvis du nervøs for at du ikke får sagt alt det du vil, så skriv det evt. ned.

Der er ingen nem vej ud af et forhold og slet ikke med to børn. Jeres kommunikation skal fremadrettet var god og respektfuld så måden du siger tingene på er vigtigt. "Bliv hjemme ved dig selv" jeg er ikke glad osv. I. Stedet for du gør ikke dit og dat

Der ligger selvfølgelig også en masse bag, det har ikke fungeret længe. Vi har været i parterapi, haft mange alvorlige kriser og sådan, så det er ikke sådan, at det kommer som et lyn fra en klar himmel.. Men ih altså..

Anmeld

7. marts 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Der ligger selvfølgelig også en masse bag, det har ikke fungeret længe. Vi har været i parterapi, haft mange alvorlige kriser og sådan, så det er ikke sådan, at det kommer som et lyn fra en klar himmel.. Men ih altså..

Godt at høre I har gjort hvad I kunne. Er din kæreste tilfreds eller vil det skal være lidt en overraskelse for ham.

Måske du kunne tage en time med terapeuten og få hjælp til at få det sagt på den rette måde? Ved du hvor du vil tage hen eller tænker du han skal forlade hjemmet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.