Min søn på knap et år er jeg ret sikker på har haft mellemørebetændelse igen i nat.. Det er 3. Gang på en måned.. Vi stoppede med penicillin i tirsdags som er den behandling han har fået de seneste 2 gange. Hver gang vi stopper penicillinen går der under en uge, så har han betændelsen igen. Han får det fordi han nærmest er kronisk snottet.. Denne gang tog penicillinen ellers også snotten, men kun det holdte meget kort efter penicillin stop.
Han har dræn i det højre øre, og to gange har ørelægen forsøgt med dræn i venstre. Uden held da snotten får det presset ud igen efter få dage, og så starter møllen forfra.. Ku vi bare få det venstre dræn lagt, så ville det helt sikkert hjælpe, da hans højre øre som regel ser fint ud.
Hvad kan vi snart gøre? Jeg synes det er så synd for ham at han skal døje med alt det her. Han er i og for sig en glad og frisk dreng om dagen, natten er self ikke nem for ham, og han er godt med i sin udvikling, også ok med sproget.
Er der nogen der har en ide? Skal vi holde på for at få tjekket ham for noget? Polypper og mandler er tjekket, de er fine. Kan vi gi ham noget der styrker hans immunforsvar? Biostrath har ingen virkning, og det hjælper ik at ta mælken fra ham.
Anmeld