Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min veninde tog en test her idag, der kom en streg nr to efter fem minutter, hun er i tvivl om den er positiv eller negativ, stregen er utydelig (: men sætter lige et billede op alligevel.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ser en svag streg, men er i tvivl om det er en skyggestreg. Hvis der er farve i burde den være god nok ..
God-mor skriver: Ser en svag streg, men er i tvivl om det er en skyggestreg. Hvis der er farve i burde den være god nok ..
Jeg synes der er farve i, hun siger os selv at der er farve i, men hun er i tvivl da det er efter tid (:
Prøv at få hende til at tage en ny test i morgen og de h ad den viser
Jeg kan intet se. Og desuden, er den kommet efter de maximale 5 min er den ugyldig og derfor ikke positiv
April-baby skriver: Jeg synes der er farve i, hun siger os selv at der er farve i, men hun er i tvivl da det er efter tid (:
Hvis der er gået mere end 5 minutter før den viste stregen er den ugyldig (negativ).
Jeg tror den bliver positiv. Sådan så min ud de første to dage jeg testede, da jeg var gravid
nægter at tro på, at efter 5 min, at den kan lave svag farve, uden at der faktisk er hcg
Os&lilledig skriver: Jeg tror den bliver positiv. Sådan så min ud de første to dage jeg testede, da jeg var gravid nægter at tro på, at efter 5 min, at den kan lave svag farve, uden at der faktisk er hcg
Mike blev os først positive efter en time, så det kan nu godt lade sig gøre.
Jeg kan desværre ikke se nogle streg, men hvis der er en utydelig en efter fem minutter, så ville jeg ikke turde tro på den. MenFor at den udvikler sig
April-baby skriver: Min veninde tog en test her idag, der kom en streg nr to efter fem minutter, hun er i tvivl om den er positiv eller negativ, stregen er utydelig (: men sætter lige et billede op alligevel.
På billedet ser det ud til at være en skyggestreg. Jeg kan ikke se farve. Og hvis det ovenikøbet er efter tid, så ville jeg ikke være alt for optimistisk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128