Er jeg gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
8 svar
2 synes godt om
6. marts 2015

Ayaanshaiye

Hej piger
Håber at i kan hjælpe mig her. Jeg blev gravid for første gang i december efter at have prøvet i næsten 2 år. Jeg var så glad, men d 22 januar havde jeg en SA og hold kæft det var pisse hårdt at gå igennem det. Men efter 6 uger har jeg ikke fået min mens endnu og sidder med en positiv test. Jeg tog til lægen her i morges, hun tog testen og sagde at hun var 99% sikker på at det var en ny graviditet, da jeg også har de samme symptomer som sidst og sagde at jeg skulle komme tilbage om 2 uger for at tage en ny for at være helt sikker. Jeg tør slet ikke at tro på det, da jeg ikke vil gå igennem en sa igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2015

Mor til F

Ayaanshaiye skriver:

Hej piger
Håber at i kan hjælpe mig her. Jeg blev gravid for første gang i december efter at have prøvet i næsten 2 år. Jeg var så glad, men d 22 januar havde jeg en SA og hold kæft det var pisse hårdt at gå igennem det. Men efter 6 uger har jeg ikke fået min mens endnu og sidder med en positiv test. Jeg tog til lægen her i morges, hun tog testen og sagde at hun var 99% sikker på at det var en ny graviditet, da jeg også har de samme symptomer som sidst og sagde at jeg skulle komme tilbage om 2 uger for at tage en ny for at være helt sikker. Jeg tør slet ikke at tro på det, da jeg ikke vil gå igennem en sa igen 

Jeg oplevede præcis det samme som dig. Jeg havde en SA med tvillinger i september 2013,  mit HCG blev målt til under 10,  den 18.10.13. Den 28. november 2013 stod jeg med en positiv test (5+6) og har idag en dejlig datter på 8 måneder <3

Jeg tør godt sige tillykke. 

Anmeld

6. marts 2015

Linkaa

Ayaanshaiye skriver:

Hej piger

Stort tillykke Den er flot positiv!!

Anmeld

6. marts 2015

Ayaanshaiye

Aarhh jeg håber virkelig at det passer.. Tusind tak for jeres svar. Kan det måske godt være pga aboten at testen er positiv? 

Anmeld

6. marts 2015

Krussedulle

Ayaanshaiye skriver:

Aarhh jeg håber virkelig at det passer.. Tusind tak for jeres svar. Kan det måske godt være pga aboten at testen er positiv? 

Ikke så lang tid efter! 

Tillykke 

Anmeld

6. marts 2015

Ayaanshaiye

Tak!! 

Anmeld

6. marts 2015

CLB

Tillykke!! 

Anmeld

6. marts 2015

Ayaanshaiye

Taaaak ❤️

Anmeld

6. marts 2015

billemille

Stort tillykke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.