2x2½ times køre tur 14 dage før termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
8 svar
9 synes godt om
6. marts 2015

Lisette W

Det var meningen min søster og jeg skulle slå vores fødselsdags sammen og holde den hos hende, fordi jeg ikke havde overskud til at skulle have alle de gæster når jeg er højgravid. Dilemmaet er, at nu er jeg kommet i tvivl om, om det er en god ide at køre til Fyn så tæt på min termin.

Turen tager 2½ time hver vej. Min kæreste syntes det er en rigtig dårlig ide, fordi jeg ofte har rigtig mange plukveere og bare bliver nødt til at ligge ned, og rammer vi ind i sådan en dag er det ikke spændende at tilbringe sammenlagt 5 timer i en bil. Men melder jeg afbud bliver min familie rigtig skuffet.

Jordmoderen siger det er ok at køre den tur hvis jeg har det godt med det. Jeg skal bare have min vandrejournal med. Problemet er at jeg ikke ved om jeg har det godt med det

Ville i gøre det?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2015

migxher

Jeg ville ikke havde noget problem med det bliver det slemt må i jo bare holde ind. 

Anmeld

6. marts 2015

De3Guldklumper

Jeg ville køre afsted. Har aldrig rigtig forstået det med at sætte det hele på stand-by op til termin (udover at kæresten skal være i nærheden) så her har der altid været lagt planer og så måtte de jo aflyses hvis det var. 

Kan i ikke køre dagen før evt? Så hvis du render ind i plukveer så har du lige en dag til at hvile i inden i skal holde fødselsdag

Anmeld

6. marts 2015

2babygirls

Lisette W skriver:

Det var meningen min søster og jeg skulle slå vores fødselsdags sammen og holde den hos hende, fordi jeg ikke havde overskud til at skulle have alle de gæster når jeg er højgravid. Dilemmaet er, at nu er jeg kommet i tvivl om, om det er en god ide at køre til Fyn så tæt på min termin.

Turen tager 2½ time hver vej. Min kæreste syntes det er en rigtig dårlig ide, fordi jeg ofte har rigtig mange plukveere og bare bliver nødt til at ligge ned, og rammer vi ind i sådan en dag er det ikke spændende at tilbringe sammenlagt 5 timer i en bil. Men melder jeg afbud bliver min familie rigtig skuffet.

Jordmoderen siger det er ok at køre den tur hvis jeg har det godt med det. Jeg skal bare have min vandrejournal med. Problemet er at jeg ikke ved om jeg har det godt med det

Ville i gøre det?  

Jeg ville ikke gøre det, men jeg kunne heller ikke sidde ned i en bil i så mange timer uden at dø over smerter i understellet. Men mærk efter, er det deres behov eller dit behov du stiller.

Anmeld

6. marts 2015

AnonymMor

3 dage før min termin tog vi på ferie 3 timer væk i 2 dage  Fødte dagen efter vi kom hjem igen... 

Mærk efter hvad du selv føler for.. 

Anmeld

6. marts 2015

Mettefpigen

Jeg havde ikke gjort det, men jeg fik også veer uge 38+0 ☺

Anmeld

6. marts 2015

IngenKoPåIsen

Med barn nummer to kørte vi til Sjælland 14 dage før termin (4 timer hver vej) jeg tog blot vandrejournal og den taske jeg havde pakket til hospitalet med  

Anmeld

6. marts 2015

female

I denne graviditet ville jeg ikke gøre det på grund af bækkenløsning. I første graviditet ville jeg uden tøven have gjort det.

Anmeld

6. marts 2015

Frk_Louise

Lisette W skriver:

Ville i gøre det?  

Hvis du ikke selv har det godt med det, skal du da ikke gøre det 

Og din familie er da tarvelig, hvis de bliver skuffede?! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.