Scanningen i går viste, at kun 1 æg blev klar til ægudtagning, så vores forsøg blev afbrudt og nu er der ikke andet for end at afvente mens, og så prøve igen igen...

Jeg var virkelig skuffet i går, og er det stadig, men livet går jo videre og næste gang håber jeg, at jeg enten ikke bliver over- eller understimuleret. Min krop er nemlig desværre mega følsom overfor hormonerne 

I første forsøg lavede jeg 26 æg ved 6 dage på 125 og 3 dage på 100 enheder Gonal-f.
Denne gang startede jeg på 62,5 enheder Gonal-f, blev efter 4 dage sat ned til 50 enheder, da der var 17-18 æg der begyndte at udvikle sig (og de igen frygtede overstimulering). Efter to dage på 50 blev jeg scannet, ca. 10-11 æg var der nu, så vi satsede på, at nu havde vi fundet den rette dosis. Men scanningen 3 dage senere viste, at det alligevel gik for langsomt, og nu var der kun 6-8 æg med i opløbet. Jeg blev sat op til 75 enheder, men desværre for sent
For da jeg blev scannet i går, var der som sagt kun 1 æg der havde taget styringen, de andre var gået tilbage i deres udvikling og blev ikke modne i denne omgang.
Det er så irriterende, at min krop er så følsom, at den ved 62,5 enheder er ved at blive overstimulet, men ved 50 enheder går det hele i stå. Og på Gonal-f er der er ikke en dosis imellem de to enheder...
Næste gang starter jeg nok på Pergotime de første 5-8 dage og supplerer med Gonal-f bagefter, eller laver et overlap af de to præparater. Lægen tror, at jeg ved den fremgangsmåde vil lave 5-6 gode æg, og jeg håber virkelig, at han har ret!!!!
Anmeld