Slutningen af barsel, hvordan klare jeg den :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
10 svar
20 synes godt om
6. marts 2015

san

Hvordan havde i andre det i slutningen af barslen?? Jeg keder mig og er træt af rutiner, og så er jeg mega træt hele tiden men elsker min søn mega meget.. Jeg er bare kørt træt i barslen, andre der kender til det?? Han starter dp 1/4 så det bliver dejligt for os begge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2015

LinLin

san skriver:

Hvordan havde i andre det i slutningen af barslen?? Jeg keder mig og er træt af rutiner, og så er jeg mega træt hele tiden men elsker min søn mega meget.. Jeg er bare kørt træt i barslen, andre der kender til det?? Han starter dp 1/4 så det bliver dejligt for os begge..

Jeg glædede mig ikke til at starte igen... Elsker at være på barsel!

Mine drenge var begge lige 1 år da de skulle starte. Lillesøster kommer til at være mindst 15 mdr!

Anmeld

6. marts 2015

FruK

Jeg var også kørt sur i det til sidst i min sidste barsel. Jeg glædede mig SÅ meget til at komme på arbejde igen og bruge min hjerne og være sammen med mine kolleger. Jeg er nok ikke hjemmegående husmor-typen. 

Anmeld

6. marts 2015

Mor til F

san skriver:

Kender det godt.  Min datter er 8 måneder nu og jeg synes ikke barsel er sjovt længere - min barsel løber til 24/5 og hun er skrevet op til 1/5. 

Anmeld

6. marts 2015

MorDk

Jeg glædet mig  ikke til at starte igen. Tiden med de små kommer aldrig igen så jeg sugede alt til mig også selvom jeg havde dage der var kedelige, og jeg savnede voksenkontakt. Jeg nød hvert sekunds frihed (fra arb.markedet)

Anmeld

6. marts 2015

san

Jeg må bare erkende at jeg savner at bruge mig selv på en anden måde og snakke med voksne mennesker  syntes sgu det er hårdt at blive mor , men samtidig det mest dejlige.. Min søn har fra starten sovet dårligt om natten og gør det stadig, men det kan jeg leve med ... Vi har bare ingen bedsteforældre eller familie til at tage vores skønne dreng en gang imellem, så bliver det lidt hårdt, og jeg har en mand som ikke syntes de små pus er lige så spændende, så heller ikke meget hjælp der. Så mor trænger til lidt fritid hvor jeg kan dyrke mig sel lidt igen  

Anmeld

6. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg elsker at være på barsel!

Men jeg glæder mig alligevel til at min datter skal i vs til maj. Jeg håber på at kunne finde et job som jeg kan starte i når min barsel slutter sidst i maj, da jeg -virkelig- ikke har lyst til at gå hjemme på kontanthjælp indtil jeg skal starte studie igen til august.

Jeg blev sygemeldt i marts sidste år, så jeg har på nuværende tidspunkt gået hjemme i et år. Så ja, jeg glææææder mig også til at komme igang igen, efter barsel, selvom jeg elsker at gå og nusse om min lille pige

Anmeld

6. marts 2015

MorDk

san skriver:

Jeg må bare erkende at jeg savner at bruge mig selv på en anden måde og snakke med voksne mennesker  syntes sgu det er hårdt at blive mor , men samtidig det mest dejlige.. Min søn har fra starten sovet dårligt om natten og gør det stadig, men det kan jeg leve med ... Vi har bare ingen bedsteforældre eller familie til at tage vores skønne dreng en gang imellem, så bliver det lidt hårdt, og jeg har en mand som ikke syntes de små pus er lige så spændende, så heller ikke meget hjælp der. Så mor trænger til lidt fritid hvor jeg kan dyrke mig sel lidt igen  

Det kan jeg 110% godt forstå. Nogle dage har man jo også haft lyst til at smide ungen ud af vinduet. De suger jo al energi ud af en. Selvfølgelig elsker man sit barn men til tider er det også bare for stor en mundfuld og så tænker man på hvor skønt det ville være med alene tid. Men det hjælper jo bare ikke at komme på arbejde. Det er jo fritiden til dig selv du savner tænker jeg. Til at gøre det DU har lyst til. KAn farmand ikke tage lidt over her til sidst så du evt. om aftenen eller lign. kan tage ud på café med en veninde eller?

Anmeld

6. marts 2015

san

MorDk skriver:

Det kan jeg 110% godt forstå. Nogle dage har man jo også haft lyst til at smide ungen ud af vinduet. De suger jo al energi ud af en. Selvfølgelig elsker man sit barn men til tider er det også bare for stor en mundfuld og så tænker man på hvor skønt det ville være med alene tid. Men det hjælper jo bare ikke at komme på arbejde. Det er jo fritiden til dig selv du savner tænker jeg. Til at gøre det DU har lyst til. KAn farmand ikke tage lidt over her til sidst så du evt. om aftenen eller lign. kan tage ud på café med en veninde eller?

Jeg kommer til at have fritid når han starter dp, for jeg har stadig lidt barsel tilbage ... Jo han tager ham også imorgen, hvor jeg så skal hjem og besøg familien nogen timer.. Så det bliver dejligt

Anmeld

6. marts 2015

Clisolka

Min første barsel glædede jeg mig absolut ikke til at komme tilbage til arbejdet! Jeg hyggede mig hjemme med hende, men til sidst var vi begge klar til at komme afsted 

Min anden barsel kunne ikke gå hurtigt nok!! Nej, hvor ville jeg gerne have byttet min barsel med en anden, det var slet ikke sjovt! Vi havde SÅ mange problemer med den lille fra starten af, kolik forstoppelse, opkast - og det har fortsat de sidste mange måneder (nu 18 mrd). Nu har vi langt om længe fået vores glade dreng tilbage - han kunne nemlig intet høre! Han fik lagt dræn sidste fredag.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.