Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dette billede er fra en scanning i uge 12+
Det er så spændende hvad der gemmer sig derinde.
Gæt med mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LBK skriver: Dette billede er fra en scanning i uge 12+ Det er så spændende hvad der gemmer sig derinde. Gæt med mig
Nu er jeg ikke helt specielt god til at tyde scannings billeder, men jeg gætter på en dreng
Rigtig mange gange tillykke med graviditeten
glæder mig til at det bliver min tur til at få mit største ønske opfyldt
LG1986 skriver: Nu er jeg ikke helt specielt god til at tyde scannings billeder, men jeg gætter på en dreng Rigtig mange gange tillykke med graviditeten glæder mig til at det bliver min tur til at få mit største ønske opfyldt
Tak tak det er mit barn nummer tre.. Jeg har to smukke tøser i forvejen, og inderst inde kan jeg jo heller ikke lade være med at ønske, at der ligger en lille dreng..
Håber det bedste for dig
Jeg synes det ligner en lille dreng, synes at kunne ane lidt af enten pung eller tissemand mellem benene men er jo bare et gæt
Kunne godt ligne en pige, ud fra at der er en lille ært dernede.
2babygirls skriver: Kunne godt ligne en pige, ud fra at der er en lille ært dernede.
Årgangs Mor skriver: Jeg synes det ligner en lille dreng, synes at kunne ane lidt af enten pung eller tissemand mellem benene men er jo bare et gæt
Jeg håber egentlig også det er en dreng.. Men en tøz nummer tre er nu også meget velkommen
LBK skriver: Jeg håber egentlig også det er en dreng.. Men en tøz nummer tre er nu også meget velkommen
Spændende om det bliver en lillebror
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128