Hjælp. Det er virkelig træls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg har det seneste år haft virkelig dårlig ånde. Har pæne, hvide og rene tænder og plejer dem som jeg skal, men får altid dårlig ånde. Kan selv smage den dårlige ånde. Hvad skal jeg gøre for at det går permanent væk? Har ståltråd på indersiden af tænderne, den skal blive der for altid. 

Ved ik om det er den. Synes ikke sp12 eller hva det hedder virker. andre bud? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg har det seneste år haft virkelig dårlig ånde. Har pæne, hvide og rene tænder og plejer dem som jeg skal, men får altid dårlig ånde. Kan selv smage den dårlige ånde. Hvad skal jeg gøre for at det går permanent væk? Har ståltråd på indersiden af tænderne, den skal blive der for altid. 

Ved ik om det er den. Synes ikke sp12 eller hva det hedder virker. andre bud? 

Sørger du for at spise regelmæssigt? Man kan for då dårlig onde, hvis ikke man spiser nok eller hyppigt nok - en tom mave lugter faktisk... desuden kan nogle madvarer lugte mere end andre..?

Anmeld

5. marts 2015

Boble123

Det kan være lugt som stammer fra maven, som opstår hvis man får for lidt at spise og/eller drikke i løbet af dagen. 

Min mand lider hårdt under det. Han får SÅ dårlig ånde, hvis han får for lidt at spise i løbet af dagen, og hvis han oveni købet heller ikke får drukket nok vand, så er det dobbelt op. 

Der kan selvfølgelig være mange grunde til dårlig ånde, men det er i hvertfald en af dem  

Anmeld

5. marts 2015

Anonym trådstarter

Har mange problemer med min mave men jeg spiser meget. Bare ikke regelmæssigt. Mere når jeg har tid og så spiser jeg tilgengæld meget. Drikke får jeg ikke meget af. 

Det virkelig ubehageligt, at det kan være maven der lugter ud af ens mund. Det har jeg aldrig hørt om, men i begge skrev det, så der må være noget om det. <3 måske skal jeg ha mere vand. 

Anmeld

5. marts 2015

Krydserfingre

Jeg er 90% sikker på det er mangel på vand og regelmæssig mad. prøv det, for hvis du plejer dine tænder og mund og de er fine så kan det kun være mavesyren man kan lugte. Det normalt. 

Anmeld

5. marts 2015

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Jeg er 90% sikker på det er mangel på vand og regelmæssig mad. prøv det, for hvis du plejer dine tænder og mund og de er fine så kan det kun være mavesyren man kan lugte. Det normalt. 

Dejligt at høre, at det ikke er unormalt. :-) Må prøve det an. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.