Mmf hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. august 2009

Marlene.B

Halløj i kage bage koner
Jeg skal holde dåb på søndag og vil gerne lave en pæn kage.
Så en opskrift her på siden på mmf. Gik fint indtil det skulle rulles på kagen. Havde smurt maizena på rulle og bagepapir men men men det klistrede helt vildt og var hvidt af maizena. Hjælp hvad gør jeg galt.
Fik den farve jeg ville ha og pyntet den pænt og smagte også fint men ville gerne ha det så pænt ud.

Hilsen lagkageMMFjomfruen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Heidi.

Marlene.B skriver:

Halløj i kage bage koner
Jeg skal holde dåb på søndag og vil gerne lave en pæn kage.
Så en opskrift her på siden på mmf. Gik fint indtil det skulle rulles på kagen. Havde smurt maizena på rulle og bagepapir men men men det klistrede helt vildt og var hvidt af maizena. Hjælp hvad gør jeg galt.
Fik den farve jeg ville ha og pyntet den pænt og smagte også fint men ville gerne ha det så pænt ud.

Hilsen lagkageMMFjomfruen

.. JA man skal lige vænne sig til det.. Det kan være fordi du ikke har nok floormelis i selve mmfén, eller ikke nok Maizena på bord og rulle. Maizenaen kan du fjerne bagefter ,med en pensel eller en HÅRDt opvredet skumvaskeklud. Mmfén må ikke blive våd af det.
Men tro mig, man skal lige øve sig lidt på det

Anmeld

30. august 2009

Marlene.B

Ok tak prøver igen i morgen.Skal den være sådan hård agtig eller skal det være flydende?

Anmeld

30. august 2009

82Miraklet

Marlene.B skriver:

Ok tak prøver igen i morgen.Skal den være sådan hård agtig eller skal det være flydende?

den skal være som modelervoks og ikke klistre....

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.